مسئول بسیج جامعه پزشکی استان مطرح کرد:

مردم جلوتر ازخواص هستند

دکتر محمد ایرجیان مسئول بسیج جامعه پزشکی استان در جمع کارکنان بسیجی بیمارستان امام رضا(ع) با اشاره به اینکه کادر پزشکی، سلامت از دست رفته بیماران را باتلاش های بی وقفه به آنها برمیگرداند افزود ،بیمارستان امام رضای تبریز به عنوان بزرگترین بیمارستان شمالغرب کشور در حال خدمات رسانی به مردم عزیز است.
کد خبر: ۴۰۶۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶ 12 April 2017
دکتر محمد ایرجیان مسئول بسیج جامعه پزشکی استان در جمع کارکنان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی تبریز که به مناسبت گرامیداشت جشن میلاد مولی متقیان حضرت علی (ع)  در بیمارستان امام رضا(ع) برگزار شده بود، با اشاره به اینکه کادر پزشکی، سلامت از دست رفته بیماران را باتلاش های بی وقفه به آنها برمیگرداند افزود ،بیمارستان امام رضای تبریز به عنوان بزرگترین بیمارستان شمالغرب کشور در حال خدمات رسانی به مردم عزیز است.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز ادامه داد با توجه به هجمه های زیادی که بر روی پزشکان و پرستاران وجود دارد ولی این قشر از تلاش بی وقفه خود دریغ نمی کنند و همیشه در جهت اعتلای سلامت هموطنان عزیز از هیچ تلاشی فروگذار نیستند..


مسئول بسیج جامعه پزشکی استان به فعالیتهای سال گذشته این سازمان اشاره کرد و گفت، ادغام بسیج کارمندی و بسیج جامعه پزشکی مانع از هدر رفت هزینه ها ومانع ازموازی کاری شده است.

وی از ویزیت رایگان در مناطق محروم استان و شهر خبرداد وگفت :بسیج جامعه پزشکی با اجرای بیمارستان صحرایی و ویزیت رایگان مردم محروم استان درصدد کمک به توزیع عدالت درسلامت است.

دکتر ایرجیان ابراز داشت :دربخش کمک به نیازمندان استان درسال گذشته به 200خانوار بسته ی حمایتی داده شد.وی اضافه کرد ،دربحث کمک به محور مقاومت حدود 100میلیون تومان به صورت نقدی وغیر نقدی پرداخت شده است.

وی  تاکید کرد ،دو جلسه نشست روشنگری تا انتخابات ریاست جمهوری در کانون های تعیین شده تشکیل می شود.

وی اضافه کرد،در سال اخیر دوانتخابات داریم و باید باتوجه به درسهای گذشته درانتخاب خود دقت کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار