عثمان ویسی در گفتگو با تابناک:

برنامه های ستاد بزرگداشت * مقام معلم* در شهرستان روانسر اعلام شد

به مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم ،ضمن اجرای برنامه های فرهنگی ، هنری و ورزشی در مدارس شهری و روستایی در مراسمی ازخانواده شهید معظم فرهنگی ، معلمان برتر و پیشکسوتان تعلیم وتربیت این شهرستان تجلیل می شود
کد خبر: ۴۱۴۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶ 27 April 2017
عثمان ویسی امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهارداشت:  ضمن تجلیل از شخصیت ممتاز* استاد مطهری* ، در هفته بزرگداشت مقام معلم از معلمان برتر استانی و منطقه ای و همچنین پیشکسوتان آموزش و پرورش که به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند، تجلیل می شود .

 وی ادامه داد:  شهرستان روانسر در برنامه انتخاب ومعرفی معلم برتر 2نفر معلم برتر استانی و 9 نفر معلم برتر منطقه ای دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر با بیان اینکه در آستانه فرارسیدن هفته معلم ضمن دیداربا خانواده شهدای فرهنگی مزارشهدای روانسر غبار روبی و عطر افشانی، افزود: همچنین با هماهنگی دفتر امام جمعه معزز روانسر درخطبه های نمازجمعه ودر جمع نمازگزاران  گزارشی از فعالیت های آموزش وپرورش ارائه می شود .

وی گفت :در رو 12 اردیبهشت و در اولین روز از هفته معلم و به مناسبت سالروز شهادت استاد مطهری "زنگ سپاس معلم " در تمامی مدارس شهری و روستایی این شهرستان با حضور اولیا و مربیان نواخته می شود .

ویسی ادامه داد ؛ آئین نمادین سپاس معلم با حضور مسئولان و اعضای شوراهای آموزش و پرورش و شورای انجمن اولیا و مربیان این شهرستان در دبیرستان دخترانه فرهنگ شهر روانسر با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری از مقام معلمان تجلیل می شود .

مدیر آموزش وپرورش شهرستان روانسر افزود : نظیر همین مراسم در دبستان 17 شهریور شهر شاهو در دومین روز از هفته معلم اجرا و با معلمان بخش شاهو دیدار و از تلاش های آنان قدرشناسی خواهد شد .

وی با تجلیل ازهمدلی و همراهی اعضای شورای آموزش و پرورش و انجمن های اولیا ومربیان در پیگیری امور مدارس گفت : در سومین روز از هفته معلم جمعی از کارکنان آموزش وپرورش به همراه معلمان برتر این شهرستان با ماموستا غفوری امام جمعه روانسر دیدار و گفتگو می کنند .

ویسی به برنامه آئین تجلیل از معلمان برتر و پیشکسوتان آموزش وپرورش نیز اشاره کرد و افزود در روز 17 اردیبهشت ماه جاری ضمن اجرای برنامه های های متنوع فرهنگی ، هنری و ادبی که در تالار وحدت با حضور مسئولان و فرهنگیان این شهرستان برگزار می شود از معلمان برتر استانی و منطقه ای تجلیل می شود .

 وی به فضا سازی و تبلیغات محیطی به مناسبت هفته معلم اشاره کرد و افزود : قبل از آغاز برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم ضمن آذین بندی مدارس و نصب پلاکارد و بنرهای تبلیغی درسطح شهر و سردرب مدارس از سوی فرمانداری به ادارات ابلاغ شده که نسبت به نصب  پیام های تبریک ویژه هفته معلم در سردرب ادارات اقدام کنند .

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر در ادامه به برنامه های پیش بینی شده برای گرامی داشت هفته معلم در شهرستان  با محوریت دانش آموزان و اولیا ومربیان نیز اشاره کرد و گفت : عیادت از معلمانی که در بستر بیماری هستند و دیدار با خانواده معلمان متوفی ،برگزاری مسابقات ورزشی در مدارس ، برپایی نمایشگاه کتاب و برگزاری مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری ، قرائت پیام وزیر آموزش وپرورش به مناسبت هفته معلم در مدارس ،اجرای جنگ های شادی و تجلیل از معلمان توسط انجمن اولیا ومربیان از جمله برنامه های گرامی داشت هفته معلم درشهرستان روانسر می باشد.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار