آموزش‌های مهارتی استان بوشهر برای تحقق اقتصاد مقاومتی اجرا می‌شود

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: با توجه به تدوین حرفه‌های مهارت‌آموزی، آموزش‌های حرفه آموزی استان بوشهر برای تحقق اقتصاد مقاومتی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۴۱۵۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲ 30 April 2017
حمیدرضا پناه ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی دستگاه زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با تاکید بر نقش مهم مهارت افزایی در ایجاد اشتغال پایدار اظهار داشت: مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای با ارائه آموزش‌های مهارتی می‌توانند نقش بسزایی در کاهش میزان بیکاری ایفا کند و آموزش‌های فنی ‌و حرفه‌ای در استان بوشهر گامی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی با استفاده از ظرفیت‌های موجود است.

وی با بیان اینکه سازمان فنی و حرفه‌ای از ظرفیت بالایی برخوردار است، افزود: باید تمامی اقشار به ویژه جوانان و دانشجویان و فارغ‌التحصیلان از ظرفیت آموزش فنی و حرفه‌ای استفاده کنند و کاری که امروز این سازمان با ارائه و آموزش مهارت به جوانان انجام می‌دهد از کار دیگر سازمان‌ها در زمینه اشتغال موثرتر است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر آموزش های مهارتی را در توسعه و کاهش بیکاری مهم دانست و تاکید کرد: بدون توجه به مهارت‌افزایی نمی‌توان به اهداف در حوزه اشتغال و تولید دست پیدا کرد، در شرایط امروزی نیروی بدون مهارت جوابگوی نیاز توسعه نیست.

پناه اظهار داشت: تلاش برای هم‌افزایی در ارائه آموزش‌های مهارتی، نتایج خوبی را در تربیت نیروهای ماهر و کاربلد دارد که در چرخه تولیدی نقش خوبی ایفا می‌کنند.

وی با بیان اینکه آموزش‌های مهارتی استان بوشهر برای تحقق اقتصاد مقاومتی اجرا می‌شود خاطر نشان کرد:  با توجه به تدوین حرفه‌های مهارت‌آموزی، آموزش‌های حرفه آموزی استان بوشهر برای تحقق اقتصاد مقاومتی اجرا می‌شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر  تاکید کرد: انتظار می‌رود آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر با ارائه آموزش‌های مهارتی بتواند نقش بسزایی در کاهش میزان بیکاری ایفا کند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار