تقدیر رئیس شورای شهر کرج از مردم

کد خبر: ۴۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۲ 11 February 2015
رییس شورای شهر از یوم الله 22 بهمن به عنوان نماد انسجام دینی و ملی ایرانیان یادکرد و گفت: این روز سرآغاز یک حکومت دینی جهانی ، پیروی از ولایت و رهبری و تثبیت کننده استقلال ایران اسلامی است.
محمود دادگو  اظهار داشت:آنچه امروز در جهان به نام بیداری اسلامی و ملت ها ، شاهد هستیم متاثر از انقلاب سال 57 ملت ایران است.
وی ادامه داد: این انقلاب ، بنیان حکومت های فاسد و وابسته به استکبار جهانی را نشانه گرفت و ملت ها به بیداری فرا خواند.
دادگو گفت: از بزرگترین دستاوردهای این انقلاب، آگاهی بخشی به ملت ها در خصوص حقوق از دست رفته و استثمار شده توسط قدرت های بزرگ جهانی است.
رییس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به موضوع هسته ای ایران بیان داشت: همه قدرت های زورگو به خوبی می دانند که ایران مخالف سلاح هسته ای است و در دکترین دفاعی جمهوری اسلامی ایران جایگاهی ندارد.
وی با بیان اینکه کشاندن پرونده هسته ای ایران به شورای امنیت و اعمال تحریم متاثر هراس دشمنان اسلام از اندیشه دینی انقلاب است،گفت: با توجه به تفکر زورگویانه غرب، استدلال و منطق در اندیشه سردمداران آنها جایگاهی ندارد.
رییس شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا ، انگلیس ، فرانسه و دیگر قدرت ها به چپاول سرمایه های اقتصادی کشورهای مختلف جهان از جمله ایران روی آورده بودند.
وی ، ایجاد رژیم صهیونیستی در سرزمین اسلامی فلسطین و استعمار و استثمار کشورها و ملت ها در قالب قیمومیت را از اقدامات زورگویانه غرب برشمرد و گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره ) تمام معادلات سیاسی و بین المللی آنها در ایران و جهان به هم خورد.
رییس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی امروز و حمایت همه جانبه مردم از انقلاب بیان کرد: به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، ناکامی زورگویان جهان کلید خورد و امروز با چالش ها و تنش های زیادی مواجه شده اند بطوریکه دامنه استعمارگری های آنها هم محدود شده است.
دادگو افزود: سران کاخ سفید و برخی کشورهای اروپایی به این نتیجه رسیده اند که انقلاب اسلامی مهم ترین خطر برای بقای آنها در جهان است ، از این رو از بدو پیروزی این انقلاب تا کنون از هیچ توطئه آشکار و پنهان علیه نظام اسلامی کوتاهی نکرده اند.
وی از تحمیل جنگ هشت ساله با تحریک صدام به ایران ، حمایت از گروه های مخالف و تروریستی ضد نظام اسلامی و اکنون ایجاد گروه های تکفیری در منطقه خاورمیانه و تشدید تحریم به عنوان اقداماتی برشمرد که استکبار جهانی برای به زانو درآوردن انقلاب اسلامی و ملت ایران در به وجود آوردن آنها دخیل بوده و هست.
امروز قشرهای مختلف مردم اعم از خانواده های معظم شهدا ، جانبازان ، ایثارگران ، اصناف ، بازاریان ، دانشجویان ، دانش آموزان ، کارگران ، کشاورزان ، کارمندان ، نیروهای نظامی و انتظامی ، مسوولان و دیگر قشرها به صفوف متحد راهپیمایی یوم الله 22 بهمن پیوسته اند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار