قضاوت داور سه ستاره گیلانی در مسابقات بوکس قهرمانی اروپا

کد خبر: ۴۴۲۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷ 17 June 2017
داور سه ستاره گیلانی برای نخستین بار با دعوت فدراسیون جهانی بوکس کار قضاوت در مسابقات بوکس قهرمانی اروپا و انتخابی جهانی را انجام داد.

داور گیلانی درگفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دعوت فدراسیون جهانی بوکس (aiba) از وی برای قضاوت در مسابقات بوکس قهرمانی اروپا و انتخابی جهانی این رشته، اظهار کرد: این نخستین بار است که یک داور ایرانی برای قضاوت در مسابقات قهرمانی بوکس اروپا دعوت می شود.

بابک بردبار با بیان اینکه مسابقات قهرمانی بوکس اروپا و انتخابی جهانی آلمان در کشور اوکراین در حال برگزاری است، افزود: این مسابقات از ۱۷ ژوئن (۲۶ خردادماه) آغاز و به مدت ۹ روز ادامه دارد.

داور سه ستاره بوکس گیلان با اشاره به اینکه مسابقات در مجموعه ورزشی لوکوموتیو شهر خارکوف اوکراین در حال برگزاری است، گفت: این مسابقات در دو رینگ A  و B  برگزار می شود.

بردبار به قضاوت خود در شب اول این مسابقات اشاره و خاطرنشان کرد: در شب اول این مسابقات در هر رینگ هفت مسابقه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در شب اول در شش مسابقه از هفت مسابقه در رینگ A قضاوت کرده است، تصریح کرد: در یک مسابقه به عنوان داور ریفری (وسط) و در پنج مسابقه دیگر به عنوان داور کنار قضاوت کرده است.

داور سه ستاره بوکس گیلان در ادامه با اشاره به حضور ۲۳۴ بوکسور در این دوره از مسابقات، اظهار کرد: این ورزشکاران از ۳۹ کشور اروپایی در این مسابقات شرکت کرده اند و این مسابقات به عنوان انتخابی مسابقات جهانی آلمان نیز محسوب می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار