حریق آسانسور در میدان پاسداران

بیاناتی گفت: عملیات‌های انجام‌شده در این مدت ۸ مورد آتش‌سوزی شامل ۲ مورد حریق چوب‌بری در روستای گراچقا و بلوار بهشت، حریق خودرو در بلوار شاه‌حسینی، حریق حیاط‌خلوت در بلوار فلسطین، حریق مخروبه در کوچه حمام قلعه، حریق آسانسور در میدان پاسداران، حریق کانکس در کوچه مشکی و حریق مراتع و پوشش گیاهی در تپه هگمتانه بوده است.
کد خبر: ۴۴۸۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴ 26 June 2017
رئیس سازمان آتش نشانی همدان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته آتش‌نشانان همدانی در ۸ عملیات اطفای حریق و ۳ عملیات امداد و نجات شرکت کردند.

به گزارش مهر، محمدرضا بیاناتی اظهار داشت: شرکت در۸ عملیات اطفای حریق و ۳ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش پرسنل آتش نشانی همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

بیاناتی با بیان اینکه شهروندان دیروز ۳۹۰ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند، گفت: از این تعداد تماس ۱۱ مورد منجر به عملیات شده، ۲۱ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده، ۴۰ تماس اشتباه بوده و متاسفانه ۳۱۸ ایجاد مزاحمت و یک مورد نیز گزارش حریق کذب بوده است.

بیاناتی گفت: عملیات های انجام شده در این مدت ۸ مورد آتش سوزی شامل ۲ مورد حریق چوب بری در روستای گراچقا و بلوار بهشت، حریق خودرو در بلوار شاه حسینی، حریق حیاط خلوت دربلوار فلسطین، حریق مخروبه درکوچه حمام قلعه، حریق آسانسور در میدان پاسداران، حریق کانکس در کوچه مشکی و حریق مراتع و پوشش گیاهی در تپه هگمتانه بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی همدان عنوان کرد: همچنین ۳ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات حیوانات در خیابان اراک، مهار حیوانات در بلوار رنجبران و عملیات امداد و نجات در حادثه واژگونی خودرو در میدان پژوهش توسط آتش نشانان به انجام رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار