پرداخت یارانه به متقاضيان سيستم‌هاي آبياري

فرامرزی با بیان اینکه شرکت مجری طرح آبیاری از سوی متقاضی انتخاب و سپس به تایید دستگاه نظارت، می‌رسد، افزود: در ادامه قرارداد فی ما بین شرکت مجری و متقاضی و تایید آن از سوی دستگاه نظارت تنظیم می‌شود.
کد خبر: ۴۵۳۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 05 July 2017
مدير آب و خاك و امور فني مهندسي جهاد كشاورزي استان همدان گفت: به متقاضيان سيستم‌هاي آبياري تحت فشار در استان همدان یارانه بلاعوض پرداخت مي‌شود.

به گزارش فارس ، ابراهیم فر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای بهره‌وری بیشتر از آب و تکمیل برنامه‌های اقتصاد مقاومتی متقاضیان استفاده از طرح‌های مختلف سیستم‌های نوین آبیاری و جایگزینی آن با سیستم‌های سنتی و غرق آبی می‌توانند با مراجعه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خود یا مراکز ترویج و خدمات جهاد کشاورزی مربوطه اقدام و ثبت نام کنند چراکه اعتبارات مکفی برای اجرای این طرح وجود دارد.

وی با اشاره به کار اجرای پروژه‌های نوین آبیاری با بیان اینکه متقاضی ابتدا باید در سامانه ثبت نام کند، ادامه داد: باید متقاضی پروانه بهره‌برداری و سند مالکیت اسکن شده و در سایت نوین آبیاری ثبت نام انجام شود.

مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه در مرحله بعد باید مدارک ارائه شده از طرف بهره‌بردار از سوی کارشناس مدیریت شهرستان شامل اسناد مالکیت مثبته اراضی تایید شود، بیان کرد: در صورت نیاز استعلام از امور اراضی شهرستان یا منابع طبیعی شهرستان انجام می‌شود و پروانه بهره‌برداری دارای تمدید مدارک شناسایی متقاضی باید تایید شود.

وی با بیان اینکه متقاضی باید مدارک خود را به انجمن صنفی برای مطالعه و طراحی پروژه ارسال کند، افزود: در مرحله دیگر شرکت‌های عضو انجمن و موجود در فهرست سامانه نوین آبیاری وزرات جهاد کشاورزی مطالعه و طراحی صورت می‌گیرد.

فرامرزی با بیان اینکه شرکت مجری طرح آبیاری از سوی متقاضی انتخاب و سپس به تایید دستگاه نظارت، می‌رسد، افزود: در ادامه قرارداد فی ما بین شرکت مجری و متقاضی و تایید آن از سوی دستگاه نظارت تنظیم می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه از سوی کمیته فنی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان تصویب و به شرکت مجری برای اجرای پروژه ابلاغ شده است، تصریح کرد: شرکت مجری طرح با دستگاه نظارت و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان به صورت کتبی برای بازدید قبل از اجرا محل اجرا پروژه هماهنگی‌های لازم را به عمل می‌آورد.

مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه در ادامه بازدید مستمر دستگاه نظارت از پروژه در حال اجرا انجام می‌شود، افزود: ارسال گزارش بعد از هر بازدید به مدیریت جهاد کشاروزی شهرستان، مدیریت آب و خاک و امور فنی و مهندسی و شرکت صورت می‌گیرد.

وی افزود: پس از اتمام عملیات اجرایی پروژه از سوی دستگاه نظارت صورت جلسه تهیه و تنظیم می‌شود و صورت جلسه تهیه شده به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان به منظور تکمیل تحویل موقت و تکمیل مدارک مالی پروژه ارسال خواهد شد.

فرامرزی افزود: پروانه بهره‌برداری دارای تمدید، مدارک شناسایی متقاضی، قرارداد، فاکتور، دفترچه مطالعه و طراحی، فرم صورت جلسه تحویل موقت و فرم (ج) به مدیریت آب و خاک و امور فنی و مهندسی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسال می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار