کمیسیون اصل90دست تولیدکنندگان رامی گیرد

رئیس کمیسیون اصل 90 در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیر سابق بانک ملی همدان نگاه حمایت گرانه از تولیدکنندگان داشت و به این ترتیب مشکلات بسیاری از تولید کنندگان رفع شد و رونق اقتصادی نیز در این استان شکل گرفت.
کد خبر: ۴۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۲ 12 February 2015
رئیس کمیسیون اصل 90 در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیر سابق بانک ملی همدان نگاه حمایت گرانه از تولیدکنندگان داشت و به این ترتیب مشکلات بسیاری از تولید کنندگان رفع شد و رونق اقتصادی نیز در این استان شکل گرفت.

به گزارش ایسنا "محمدعلی پورمختار" سه شنبه 21 بهمن در مراسم تودیع و معارفه مدیر بانک ملی استان همدان، افزود: با توجه به وجود محدودیتها و ملزومات بانکی، مدیری می تواند در این عرصه موفق شود که با جلب اعتماد سرمایه گذاری و حفظ نظام بانکی مشتری جذب کند.

وی تصریح کرد: بانک ملی مانند همیشه پیشتاز بوده و کمیسیون اصل 90 در تلاش است تا بتواند دست تولیدکنندگان را بیشتر بگیرد و به این ترتیب با همکاری بانک ملی باید در این مسیر پیش قدم بوده و در کاهش گله مندی های تولیدکنندگان سهیم باشیم.

وی ادامه داد: امیدواریم با این مسیر به افزایش سرمایه بانکی ملی کمک ویژه شده و به این ترتیب دست نظام بانکی بازتر شود.

پورمختار از اعطای تسهیلات وام ازدواج توسط بانک ملی بیشتر از تعهدش ابرازخرسندی کرد و گفت: هنگامی که گرهی از مشکلات مردم باز می شود از مشکلات اصلی کاسته می شود چرا که امر ازدواج موضوعی بسیار مهم برای کشور ماست.

بانک ملی در ایجاد و افزایش اشتغال کمک شایایی کرده است

معاون برنامه ریزی استاندار همدان نیز در این مراسم گفت: بانک ملی برای استانداری بسیار مهم است چرا که در افزایش و ایجاد اشتغال کمک شایانی به استان کرده و انتظار داریم این روند ادامه داشته باشد.

"خسرو سامری" افزود: بانک ملی با مجموعه استانداری برای تعیین تکلیف و رفع مشکلات مالی تولیدکنندگان کمک بسیار زیادی کرد که خوشبختانه شاهد رونق اشتغال و اقتصاد استان شدیم.

وی ادامه داد: در سالجاری هشت هزار و 522 نفر به بیمه شدگان تامین اجتماعی افزوده شد که این موضوع نشان دهنده رفع مشکلات تولیدکنندگان و بازگشت نیروهای انسانی به کار و برگشت سرمایه ها به مجموعه تامین اجتماعی است.

پرداخت وام ازدواج زکات بانک ملی بود

مدیر سابق بانک ملی استان همدان نیز در این مراسم گفت: بانک ملی کل کشور 330 هزار میلیارد تومان وام ازدواج و استان همدان 121 میلیارد تومان وام ازدواج پرداخت کرده است که در مجموع در سالجاری 13 هزار و 580 نفر از وام ازدواج بهره مند شدند.

"منوچهر رضانیا" افزود: بانک ملی استان همدان در بین سایر بانکهای استان همدان بالاترین رتبه پرداخت وام ازدواج را به خود اختصاص داده و این امر به نوعی برای بانک ملی زکات محسوب شده است.

وی گفت: مجموعه دانشگاه ها بهترین مشاوران برای امور اقتصادی هستند که باید برای ایجاد ارتباط بین اقتصاد و دانشگاه در هر مسئولیتی که باشیم تلاش کنیم.

وی گفت: 55 درصد منابع ما در بانکهای خصوصی است که هیچ کمکی به دولت نمی کنند و این برای استان همدان خوشایند نیست بنابراین باید زمینه های جلب رضایت مشتری فراهم شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار