از سوی بسیج سازندگی استان انجام شد

اجرای 90 طرح عمرانی در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری

تابناک چهارمحال وبختیاری- مسئول بسیج سازندگی سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری از اجرای 90 طرح عمرانی،آموزشی ، فرهنگی و بهداشت و سلامت در مناطق سخت گذر و محروم این استان از سوی این نهاد خبر داد.
کد خبر: ۴۵۵۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸ 08 July 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- سرهنگ پاسدار محمد علی مرادی افزود: برای احداث، تعمیر و تکمیل این تعداد طرح نیمه تمام، افزون بر 20 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
وی، تعمیر 32 باب مسجد، 9 خانه عالم ، 8 باب غسالخانه را از جمله طرحهای در دست اقدام بسیج سازندگی استان در امسال عنوان کرد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده بخشی از این طرح ها تا پایان نیمه نخست امسال تکمیل و بهره برداری خواهد شد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: احداث 25 خانه محروم برای افراد زیر پوشش نهادهای حمایتی و رنگ آمیزی تعدادی مدارس آموزشی از دیگر طرح های در دست اجرای این بسیج سازندگی استان است.
مرادی، تعداد جهادگران فعال سازمان بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری را بیش از 4 هزارنفر در قالب 20 گروه جهادی بسیج دانشجویی، دانش آموزی و صنوف مختلف مردمی عنوان کرد.
وی گفت: امسال یک گروه جهادی با استفاده از یک فروند بالگرد، تعدادی پنل خورشیدی به منظور استفاده از روشنایی و یا شارژ گوشی تلفن همراه عشایر مستقر در مناطق روستایی دهستان موگویی را نصب و راه اندازی کرد.
وی توضیح داد: گروه های جهادی با حضور تمامی اقشار بسیج استان تشکیل شده است و این گروه ها با حضور در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.
چهارمحال و بختیاری با افزون بر900 هزار نفر جمعیت است که بیش از 54 درصد جمعیت آن در مناطق روستایی زندگی می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار