راه‌اندازی باشگاه قصه‌گویی در مرکز کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری

تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری از راه‌اندازی باشگاه قصه‌گویی در مرکز کانون پرورش فکری استان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۷۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶ 27 July 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- فرزاد رحیمی از راه‌اندازی باشگاه قصه‌گویی در مرکز کانون پرورش فکری استان خبر داد و اظهار کرد: با راه‌اندازی این باشگاه اعضای کودکان و نوجوان در مرکز فرهنگی هنری فراگیر استان با نیازهای ویژه از آموزش‌های قصه گویی بهره‌مند می شوند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قصه‌گویی را مهارتی برای برقراری ارتباط با افراد مختلف دانست و گفت: در این باشگاه اعضای فراگیر می‌توانند از طریق قصه‌گویی با محیط خود ارتباط بیشتری برقرار کنند و بخشی از نیازهای خود را در این ارتباطات رفع کنند.
وی زمینه‌سازی جهت رشد وشکوفایی استعدادهای اعضای فراگیر، مهارت‌افزایی، عمق بخشی به نگاه فرهنگی ـ ادبی اعضا و آشنایی و تقویت نگاه زیبایی‌شناسی هنری را از اهداف اجرای این طرح برشمرد و گفت: قصه‌ها می‌تواند در بعضی موارد نقش تربیتی مؤثری داشته باشد و دانش و فرهنگ بومی و ملی را سینه به سینه منتقل کنند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خاطرنشان کرد: قصه‌گویی مهارتی خودآگاه برای انتقال ارزش‌ها، افکار و احساسات است
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار