بانوی مدال آورقمی سکوتش را شکست

بانوی مدال آوری ونام آشنای قمی که بیش از ۱۰ مدال جهانی و بین المللی را در رشته پرتاب دیسک٬پرتاپ وزنه و بولینگ پیوند اعضاء کسب کرده است٬ سال جاری به مسابقات جهانی اسپانیا اعزام نشد که وی پس از گذشت یک ماه سکوتش را شکست.
کد خبر: ۴۸۵۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۹ 28 August 2017
به گزارش تابناک قم، ثریا پارس‌لاری اظهار داشت: متأسفانه اتفاق بزرگی که برای من و استان قم پیش آمد٬ عدم اعزام من به مسابقات جهانی اسپانیا بود که در پی این ماجرا بنده از کسب مدال بازماندم.

وی درباره علت عدم اعزام خود٬ گفت: برخی از ورزشکاران به دلیل صادر نشدن روادید نتوانستند راهی مسابقات شوند اما دلیل عدم اعزام من این بود که پیش از اعزام دچار تب 38 درجه‌ای شدم و به پزشک مراجعه کردم٬ این موضوع منجر شد تا مسئولان تصمیم بگیرند نفر دوم به‌جای من اعزام شود.

پارس لاری در مورد مسابقات بعدی این رشته توضیح داد: پس از آن‌که از اردو برگشتم روحیه‌ام ضعیف شده بود و هیچ تمایلی برای بازگشت به ورزش ندارم و همچنان درگیر این ماجرا هستم که به ورزش قهرمانی برگردم یا خیر.

بانوی پرافتخار قمی که گله و شکایت بسیار زیادی از این ماجرا داشت٬ بیان کرد: یک بازیکن دو سال زمان می‌گذارد و بعد یک اتفاق کاملاً ساده رخ می‌دهد و اعزام نمی‌شود.

پارس لاری خاطرنشان کرد‌: ورزشکار برای یک رویداد بزرگ زحمت می‌کشد و هدفش اعزام به مسابقات است٬ همه آن‌هایی که من رو می‌شناسند می‌دانند با دست‌پر برمی‌گشتم چراکه در مالاگا هیچ‌کس نتوانست رکورد من را بشکند.

 وی در مورد افتخارآفرینی‌هایش در رشته بولینگ با توجه به اینکه هیئت بولینگ در قم وجود ندارد٬ عنوان کرد: بله متأسفانه ما در استان قم این هیئت را نداریم اما از گذشته به این رشته علاقه‌مند بود و برای آماده‌سازی و اعزام به مسابقات در مشهد تمرین می‌کردم.

پارس لاری درباره حمایت‌های فدراسیون و مسئولان ورزشی قم تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان در سال جاری حمایت خوبی را انجام داد و نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده و من می‌توانستم جواب آن‌ها را با مدال بدهم که متأسفانه نشد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار