معاون استاندار خوزستان:

فعالیت لنج های صیادی در خوزستان تسهیل خواهد شد

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان از تشکیل کمیته ای در آبادان برای تسهیل فعالیت لنج های صیادی خبر داد.
کد خبر: ۴۸۹۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۹ 04 September 2017
قدرت الله دهقان در پایان نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز خوزستان در مورد جمع بندی مباحث مطرح شده در این جلسه گفت: از تصمیماتی که در این جلسه گرفته شد تشکیل یک کمیته در فرمانداری آبادان برای بررسی نحوه تحویل سوخت به لنج های صیادی و فرایند کنترل سوخت آنها بود.

وی افزود: قرار شد تصمیم‌گیری به نحوی باشد که هم صیادان در راحتی بهتر و فراغ بال بیشتری به شغل صیادی خود بپردازند و نیازی نباشد که به طور مرتب و مکرر توسط نیروهای دریایی کنترل شوند و هم جلوی سو استفاده قاچاقچیان گرفته شود و به این ترتیب فعالیت لنج های صیادی در استان تسهیل خواهد شد.

دهقان توضیح داد: صیادان گله مند هستند که فرایند کنترل خیلی شدید است و برای اینکه صیادان از این گرفتاری نجات پیدا کنند و با توجه به اینکه تعداد صیادان و لنج هایی که صیادی می‌کنند در آبادان فراوانی بیشتری دارد و حدود نیمی از ۶۰۰ لنج صیادی در استان در آبادان مشغول هستند به همین دلیل تصمیم گرفتیم این جلسه در آبادان تشکیل شود.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تصریح کرد: هفته آینده این کمیته در آبادان تشکیل خواهد شد و تصمیمات لازم گرفته می‌شود و این تصمیمات به ستاد استانی مبارزه با قاچاق کالا و ارز جهت تصویب ارجاع خواهد شد.

دهقان در مورد دستور کار بعدی نشست امروز ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز عنوان کرد: موضوع دیگر این جلسه در مورد هماهنگی و کیفیت کنترل‌ها و نظارت ها بر کالاهای بهداشتی و مواد غذایی و فاسد شدنی بود و مسئولان در بخش بهداشت و درمان قول دادند که هم تجهیزاتشان را بیشتر کنند و هم همکاری بیشتری داشته باشند تا در این حوزه مشکلات کمتری داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار