مسوول كميته جوانان فوتبال قم خبر داد

اعزام تيم قم به فستيوال فوتبال دختران ايران

مسوول كميته جوانان و استعداديابي هیأت‌ فوتبال استان قم از آغاز رقابت تيم دختران قم با حريفان شركت كننده در فستيوال دختران نونهال فوتبال ايران خبر داد.
کد خبر: ۴۸۹۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۳ 06 September 2017
به گزارش تابناک قم، مهدی عمویی اظهار کرد: اعزام تیم فوتبال دختران قم به فستیوال فوتبال دختران نونهالان ایران در حالی صورت گرفت که این فستیوال از امروز به میزبانی هیأت‌ فوتبال استان خراسان‌رضوی در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این فستیوال ویژه دختران فوتبالیست رده سنی زیر 14 سال است و تیم قم متشکل از 14 بازیکن به مربیگری نرگس بخش‌علی‌ دهکردی برابر حریفان خود به میدان می‌رود، ضمن اینکه الهام صفا مسوولیت سرپرستی تیم دختران هیأت‌ فوتبال قم را بر عهده دارد.

مسوول کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت‌ فوتبال استان قم افزود: در ترکیب تیم دختران قم یگانه محمدی فرح‌بخش، فاطمه عموحسنی، مبینا اشراقی، فاطمه آمره‌ای، سمیرا رستمی، ملیکا جعفری‌طهرانی، شهلا کاظمی، رقیه خلیلی، مریم خجسته، خدیجه قاسمی، هلیا پیرنظر، فاطمه دشتی، رقیه اسدی و فاطمه امیرآبادی‌فراهانی عضویت دارند.

وی با بیان اینکه این فستیوال به مدت دو روز در مشهد جریان دارد، اضافه کرد: تیم پسران نونهال زیر 12 سال قم نیز برای حضور در این فستیوال راهی مشهد مقدس شده بود، در حالی که این رقابت‌ها پس از فستیوال‌های استانی طبق برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال به میزبانی یکی از استان‌ها و با هدف استعدادیابی و تشکیل تیم ملی برگزار می‌شود.

عمویی در ادامه به زمان قرعه‌کشی لیگ فوتبال زیر 14 سال قم اشاره و بیان کرد: این لیگ با حضور فوتبالیست‌های متولد یازدهم دی‌ماه سال 1382 روز دوشنبه 20 شهریور در کمیته جوانان و استعدادیابی هیات فوتبال قم قرعه‌کشی می‌شود و فقط تیم‌هایی که در زمان مقرر آلبوم خود را تحویل داده‌اند.

وی همچنین از برگزاری مراسم قرعه‌کشی لیگ فوتسال زیر 13 سال قم خبر داد و افزود: این لیگ با رقابت‌ فوتبالیست‌های متولد 12 دی‌ماه سال 1383 روز چهارشنبه 22 شهریور ماه در کمیته جوانان قرعه‌کشی می‌شود و تیم‌هایی که قرارداد بازیکنان خود را ثبت کرده‌اند باید قراردادهای خود را در هیأت‌ ثبت کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار