همایش راهکارهای فرهنگی و هنری پیشگیری از اعتیاد در تبریز برگزار می شود

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری همایش راهکارهای فرهنگی و هنری پیشگیری از اعتیاد سوم تیرماه جاری در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۵۱۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۰ 23 June 2015
به گزارش خبرنگار ما به نقل از روابط عمومی این اداره کل، 'علی محرمی' گفت: برگزاری نمایشگاه عکس اعتیاد از دوم تا هفتم تیرماه، برگزاری ایستگاه کاریکاتور کودک و نوجوان در سوم تیر، نمایش و نقد و بررسی فیلم با موضوع اعتیاد در چهارم تیر، برگزاری نمایشگاه کاریکاتور با موضوع اعتیاد دوم تا هفتم تیر، برگزاری ایستگاه نقاشی کودک و نوجوان با موضوع اعتیاد در سوم تیر، اجرای نمایش موزیکال کودک در سوم تیر، اجرای موسیقی و تقدیر از نشریات فعال در حوزه پیشگیری از اعتیاد از برنامه های جنبی این همایش محسوب می شود.

محرمی، اعتیاد را یک بیماری زیست شناختی، روانشناختی و اجتماعی عنوان کرد که مسایل فرهنگی از مهمترین علل ایجاد زمینه برای بروز این ناهنجاری اجتماعی محسوب می شوند.

وی افزود: در مقابل ساختار فرهنگ در برنامه های وسیع پیشگیری از این معضل نیز سهم به سزائی دارد؛ زیرا که ارائه مفاهیم اجتماعی و فرهنگی با زبان هنر و گسترش آموزه های ارزشمند در سطح جامعه از راه آموزش و ترویج، می تواند منتج به نهادینه شدن و وجه عملی یافتن آن شود.

همایش راهکارهای فرهنگی و هنری پیشگیری از اعتیاد با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز، مرکز بهداشت استان آذربایجان شرقی، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و انجمن های فرهنگی، هنری و ادبی استان برگزار می شود .

همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر، همایش راهکارهای فرهنگی و هنری پیشگیری از اعتیاد سوم تیرماه جاری ساعت 18.30 در محل مجتمع سینمایی 22 بهمن تبریز برگزار می شود

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار