راه‌اندازی 8 مرکز درمانی سپاه در مسیر تردد زائران اربعین در ایلام

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام از ارائه خدمات رایگان پزشکی به زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: هشت مرکز درمانی در اقصی نقاط استان و به خصوص در مسیرها و شهرستان‌های منتهی به مهران در استان و همچنین پایانه مرزی ایجاد شده است
کد خبر: ۵۱۹۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ 04 November 2017

  به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ جمال شاکرمی از ارائه خدمات پزشکی رایگان به زائران اربعین در مرز مهران خبر داد و اظهار کرد: برای این منظور سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام تمام ظرفیت‌های خود را در حوزه بهداشت و درمان زوار به کار گرفته است .

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام افزود: در این راستا تعداد هشت مرکز درمانی در اقصی نقاط استان و به خصوص در مسیرها و شهرستان‌های منتهی به مهران در استان و همچنین پایانه مرزی ایجاد شده است .

شاکرمی اضافه کرد: با توجه به حجم جمعیتی زائران در مرز مهران بیشترین تمرکز کاری بهداشت و درمان سپاه در مرز مهران بوده و از مجموع تعداد مراکز ایجاد شده تعداد سه مرکز درمانی از جمله بیمارستان صحرایی در مرز مستقر هستند .

وی با بیان اینکه تمامی خدمات در این مراکز درمانی برای زائران اربعین به صورت رایگان خواهد بود، تصریح کرد: در این بیمارستان بخش‌هایی چون پزشک عمومی، کودکان، قلب و عروق، زنان و زایمان، دندان پزشکی، آزمایشگاه، تزریقات زنان و مردان و سرم تراپی و همچنین جراحی‌های محدود تعبیه شده است .

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام ابراز کرد: شاکرمی به تعداد مراکز درمانی سپاه در سال های گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: تعداد مراکز درمانی سپاه نسبت به سال گذشته دو برابر شده است

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار