مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین خبر داد

اختصاص 100 میلیارد ریال تسهیلات برای طرح‌های گردشگری روستایی قزوین

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین گفت: به منظور رونق بخشی گردشگری روستایی و حمایت از طرح‌های تأسیسی و توسعه‌ای این بخش، مبلغ 100 میلیارد تسهیلات به متقاضیان این طرح‌ها پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۵۱۹۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸ 05 November 2017
به گزارش تابناک قزوین کریم حبیبی‌انبوهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اعلام این خبر اظهار داشت: این تسهیلات در قالب تفاهم‌نامه معاونت توسعه روستایی، بنیاد برکت و بانک پارسیان پرداخت می‌شود و سود آن هم 10 درصد کمتر از نرخ مصوب شورای عالی بانک‌ها است.

وی افزود: طرح‌های  واجد شرایط پس از بررسی اولیه توسط اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین، جهت تصویب نهایی به کمیته استانی مستقر در استانداری معرفی شده و پس از تأیید در کمیته استانی برای تشکیل پرونده و أخذ تسهیلات به بانک معرفی می‌شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین تأکید کرد: زمان احداث طرح با لحاظ دوران بهره‌برداری آزمایشی حداکثر دو سال و دوره بازپرداخت تسهیلات هم حداکثر چهار سال بعد از دوره بهره‌برداری آزمایشی است و تسهیلات هم حتی‌الامکان در سه مرحله با نظارت کامل بر مصرف وجوه در محل پیش‌بینی شده در طرح پرداخت می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار