کشف 239 كيلو ترياك در یک عمليات مشترك پليسی چهارمحال و بختیاری و اصفهان

تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختیاری از كشف 239 كيلو گرم ترياك از يك خودرو وانت در محور سميرم به بروجن طي عمليات مشترك پليس استان و اصفهان، خبر داد.
کد خبر: ۵۲۳۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹ 13 November 2017
به‌ گزارش تابناک شهرکرد- سردار غلامعباس غلامزاده اظهار کرد: در پي كسب خبري مبني برانتقال مواد مخدر توسطسوداگران مرگ از استان اصفهان و توزيع در سطح شهرستان بروجن موضوع در دستور كار اكيپ عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
وي افزود: با همكاري عوامل پليس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان پس از انجام كار اطلاعاتي دقيق و شناسایي خودرو قاچاقچيان ضمن كسب مجوز قضایي خودرو وانت آنها در محور سميرم به بروجن شناسایي و به آن دستور ايست داده شد.
اين مقام ارشد انتظامي خاطرنشان كرد: راننده خودروضمن بي توجهي به دستور ايست و اخطارهاي مكرر پليس با سرعت زياد اقدام به فرار كرد كه پس از تعقيب و گريز طولاني ماموران با استفاده از شگردهاي خاص پليسي خودرو مذكور را متوقف و سه سرنشين آن را دستگير كردند.
غلامزاده با اشاره به كشف 239 كيلوگرمترياك جاساز از داخلخودرو از معرفي متهمانبه مرجع قضایي خبر داد و گفت: برخورد قاطع و قانوني با سوداگران مرگ از برنامه هاي مهم فرماندهي انتظامي استان است كه همواره در دستور كار قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار