پيام استاندار يزد به مناسبت سالروز شهادت آيت ا... شهيد بهشتي(ره) و شهيدان پاك نژاد؛

هفتم تيرماه سالروز عروج عزيزترين فرزندان رشيد ملت ايران

استاندار يزد به مناسبت سي و چهارمين سالروز شهادت آيت ا... شهيد بهشتي(ره) ،72 تن از ياران باوفاي حضرت امام (ره) و شهيدان پاكنژاد پيامي صادر نمود.
کد خبر: ۵۳۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹ 28 June 2015
به گزارش تابناک یزد " سيدمحمد ميرمحمدي"  در اين پيام از شهيد آيت الله بهشتي (ره) به عنوان شهيد مظلومي ياد كرده است كه با بينش عميق سياسي و تفكر وسيع اسلامي ، هستي خويش را در مسير زدودن غبار كج ‌فكري و جهالت از چهره اسلام ناب محمدي(ص) فدا نمود تا نام عزيزش براي هميشه در تاريخ پرتلألو انقلاب اسلامي، چون نگين انگشتر انقلاب اسلامي در درخشش باشد.
متن كامل پيام استاندار يزد بدين شرح است :
هفتم تیرماه سال1360، سالروز عروج عزيزترين فرزندان رشيد ملت ايران اسلامي، شهید مظلوم حضرت آیت الله بهشتی(ره) و هفتاد و دو تن از یاران باوفای امام(ره) بویژه شهیدان والامقام اين استان شهيدان پاكنژاد در انفجار ايادي استكبار است.
شهید مظلوم آیت الله بهشتی، با بينش عميق سياسي و تفكر وسيع اسلامي، ‌هستي و وجود مباركش همچون چلچراغي در تبلور ايمان الهي، اعتدال و انسانيت درخشيد تا براي هميشه در تاريخ پرتلألو انقلاب اسلامي، نام عزيزش چون نگين انگشتر انقلاب اسلامي در درخشش باشد.
امسال هفتم تير ماه در تقارن با گراميداشت هفته قوه قضائيه قرار گرفته است لذا با ارج نهادن به خدمات قضات ارجمند و كاركنان اين قوه و با آرزوي قبولي طاعات و عبادات تمامي مردم شريف و عزيز ايران اسلامي بويژه مردم مؤمن و متدين استان يزد در ماه مبارك رمضان ياد و خاطره شهید بهشتی و هفتاد و دو تن از یارانش را گرامي داشته و از آحاد مردم شهیدپرور استان دارالعباده و دارالعلم یزد دعوت می شود با حضور صميمانه خود در مجلس بزرگداشت اين عزيزان كه بعد از افطار روز دوشنبه 8 تيرماه در مسجد روضه محمديه برگزار خواهد شد بر شكوه و جلال آن بيفزايند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار