هدف ماهواره غیرت‌زدایی از خانواده‌هاست

رئیس دادگستری دشتی گفت: معرفی الگوهای منفی، حجاب‌زدایی، غیرت‌زدایی از برنامه‌های استکبار جهانی به‌ویژه آمریکاست که ماهواره را مدیریت و هدایت می‌کنند.
کد خبر: ۵۴۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸ 28 June 2015
تابناک بوشهر: سالار مؤمنی ظهر امروز در جمع اقشار مختلف مردم خورموج در مصلای امام خامنه‌ای این شهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر به‌ویژه شهید بهشتی و سیدمیربهزاد شهریاری، به بیان آسیب‌های اجتماعی پرداخت و یکی از آسیب‌های اجتماعی را شبکه‌های ماهواره‌ای دانست.

رئیس دادگستری شهرستان دشتی به ضررهای ماهواره در خانواده پرداخت و گفت: استفاده ناصحیح از ماهواره باعث متزلزل کردن خانواده می‌شود که آسیبی جبران‌ناپذیراست.هدف اصلی دشمن برهم زدن تحکیم بنیان خانواده است زیرا شبکه‌های ماهواره‌ای موجب بی‌بندوباری در اجتماع و خانواده می‌شوند.

مؤمنی تأکید کرد: ماهواره خانواده را دچار دوگانگی و بی‌تفاوتی می‌کند و یکی از ضروریات جامعه اسلامی فرهنگ‌سازی است که این امر مهم‌ترین راه کاهش جرم است. متأسفانه  دشمن به مزاج مردم ایران پی برده که علاقه به سریال دارند و در قالب فیلم و سریال قداست و حرمت‌ها را شکسته و اعتقادات خانواده را کم می‌کنند.

رئیس دادگستری شهرستان دشتی گفت: حرمت‌شکنی والدین، تخریب باورهای دینی، زدودن اخلاق نیک و تعهد خانوادگی، کاهش ارتباط‌های عاطفی در خانواده یکی از اهداف دشمن در استفاده از ماهواره است.معرفی الگوهای منفی، حجاب‌زدایی، غیرت‌زدایی از برنامه‌های استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی است که ماهواره را مدیریت و هدایت می‌کنند.





منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار