فرماندار دامغان:

سهم دامغان از اعتبارات اشتغال فراگیر ۱۵ میلیارد تومان است

فرماندار دامغان با بیان اینکه بر اساس آخرین سرشماری، این شهرستان ۱۳.۹ درصد بیکاران استان سمنان را به خود اختصاص داده است، گفت: اعتبار اشتغال فراگیر ۱۵ میلیارد تومان است.
کد خبر: ۵۵۶۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ 24 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، علی‌اصغر مجد صبح چهارشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری دامغان به میزبانی فرمانداری این شهرستان بابیان اینکه سهم اعتبار اشتغال فراگیر در دامغان ۱۵ میلیارد تومان است، ابراز داشت: سهم اعتبار اشتغال فراگیر استان سمنان از مجموع ۲۰ هزار میلیارد تومان رقمی معادل ۱۵۴ میلیارد تومان است که ۱۰ درصد این اعتبار رقمی معادل ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان سهم دامغان خواهد بود.

فرمانداری دامغان - کراپ‌شده

وی افزود: دستگاه‌های عضو کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری دامغان باید در جذب اعتبارات لازم اشتغال فراگیر و پایدار باید کوشا باشند و در راستای اشتغال و به‌کارگیری بیکاران و توسعه روستاها و شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر جمعیت گام بردارند.

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری دامغان با اشاره به اینکه در اجرای طرح ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری شهرستان ۳۵ هزار و ۸۴ نفر تحت پوشش قرار خواهند گرفت، ابراز داشت: از این تعداد ۱۳ هزار و ۸۱۹ نفر را جمعیت شهرهای زیر ده هزار نفر و ۲۱ هزار و ۲۶۵ نفر دیگر را جمعیت روستایی در روستاهای دامغان تشکیل می‌دهند.

مجد در ادامه تصریح کرد: از نظر تحت پوشش قرار گرفتن جمعیت شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر و جمعیت روستایی در اجرای طرح ایجاد اشتغال پایدار دامغان ۱۶.۷۰ درصد جمعیت شهری، روستایی و عشایری استان سمنان را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: دامغان ۱۳.۹۰ درصد بیکاران استان سمنان را بر اساس آمار سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ مرکز آمار ایران به خود اختصاص داده است.

فرماندار دامغان با اشاره به تعهد ایجاد اشتغال دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در سال جاری ابراز داشت: سهم این دستگاه‌ها یک هزار و ۳۳۰ نفر بود که تاکنون دستگاه‌های اجرای توانستند برای ۹۲۲ نفر شغل ایجاد کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار