ویژه برنامه عبور از دلبستگی برگزار شد / دختر شهید : مردم این روزها دردمند هستند و اعتماد خود را از دست دادند + تصاویر

سعیده خیر اندیش دختر شهید : روزی برای امنیت این مردم چه خون ها ریخته شد. مردم این روزها دردمند هستند و اعتماد خود را از دست دادند. امیدوارم قبل از آنکه اتفاق ناگوار تری بیفتد، کاری انجام دهند و امید را به مردم برگردانند.
کد خبر: ۵۶۰۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹ 01 February 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، ویژه برنامه "عبور از دلــبستگی" پاسداشت شهید والامقام تک فرزند سید قادر خیراندیش عصر امروز با حضور مسئولان شورای اداری و میهمانان ویژه و اقشار مختلف مردم ولایتمدار روستاهای چهار مه و سرپری، در روستای چهارمه برگزار شد.
مراسم با تشییع نمادین شهید خیراندیش و نغمه های لالایی و شیون زنان آغاز شد و در ادامه مردم و حاضرین همنوا با نوحه خوان مجلس سینه زده و اشک و ماتم ریختند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه در این ویژه برنامه اظهار داشت:  در تفکر ملت شهید و شهادت برنده ترین سلاحی است که بشر در این دنیا دارد.
وی افزود: انسانهای سبک بال در قیام علیه بشری جهاد کردند و شربت شهادت نوشیدند کسانی بنام جانبازان و آزادگان.
سید کمال الدین دولتخواه گفت: مادر شهید خیراندیش یک فرزند داشت و آن را هم تقدیم انقلاب کرده است و با این کار خود به مسئولین درس ایثار و ایستادگی داده است.
مردم این روزها دردمند هستند و اعتماد خود را از دست دادند
سعیده خیر اندیش دختر شهید در این ویژه برنامه گفت:  جوانان انقلاب با ارزشترین کالای خود را تقدیم کردند و جان خود را نثار این انقلاب کردند. شهید خیر اندیش در خانواده ای پاک به دنیا آمد و شروع جوانیش با دوران انقلاب موازی شد. خانواده نوپایی داشت و تک فرزند بود. از بدو ورودش به کمیته امداد بارهای بار به جبهه اعزام شد. همیشه آرزوی جبهه و جنگ داشت اما نمیدانست با خانواده اش چیکار کند؟ از یک سو پدر و مادر پیر و عروس جوانش با بچه ها و از طرف دیگر جهاد علیه مستکبرین. حتی نوشته هایش از این شور و حال نیز حکایت دارد. مادر بزرگ من تنها فرزند خود را از دست داد. این هجران او را شکست، شب و روزش بی پایان و همیشه منتظر. هنوزم بعد از گذشت سی سال اما فغانش تمام نشده است. پدر شجاعانه عمل کرد و نتوانست خودش را به ماندن قانع کند و قدم در مسیر و جاده عشق گذاشت. نباید اندیشید که جان ارزان است. روزی برای امنیت این مردم چه خون ها ریخته شد. مردم این روزها دردمند هستند و اعتماد خود را از دست دادند. امیدوارم قبل از آنکه اتفاق ناگوار تری بیفتد، کاری انجام دهند و امید را به مردم برگردانند.

بر اساس این گزارش، حضور بر سر قبر شهید و قرائت فاتحه پایان بخش این ویژه برنامه بود.

گزارش از سید مصطفی گنجی
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار