راه‌اندازی سامانه یکپارچه مالیاتی در استان ایلام

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام از راه‌اندازی سامانه یکپارچه مالیاتی در استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۵۶۳۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ 08 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛رضا امیدی اظهار داشت: اداره کل امور مالیاتی استان ایلام برنامه مدونی را برای ارائه مطلوب به مودیان مالیاتی تدوین کرده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام گفت: اجرای طرح جامع مالیاتی به عنوان اولویت اول این اداره کل در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: راه‌اندازی سامانه یکپارچه مالیاتی در راستای تسریع در فرایند رسیدگی به پرونده‌های مودیان مالیاتی و اجرای عدالت اقتصادی از دیگر برنامه‌های مهم این دستگاه بوده است.

این مسؤول اضافه کرد: افزایش درآمدهای مالیاتی با تاکید بر شناسایی درآمدهای راقعی و ساماندهی معافیت‌های مالیاتی، توسعه و گسترش دولت الکترونیک و ارائه خدمات الکترونیکی برای کاهش مراجعات ارباب رجوع و تسهیل در امور مودیان مالیاتی از امورات مهم این دستگاه است.

امیدی تصریح کرد: ارائه خدمات الکترونیکی شامل ارسال بر خط اظهارنامه الکترونیکی، صدور بر خط قبض الکترونیکی و پردات آن، ارسال بر خط لیست حقوق و دستمزد، ارسال بر خط صورت معاملات فصلی، مشاهده بر خ خلاصه پرونده مودی و ... است.

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام گفت:  تلاش در جهت فرهنگ‌سازی مالیاتی با استفاده از ارتباط با رسانه‌های جمعی ، ارتباط و مکاتبه با ادارات و دستگاه‌های اجرایی و تشکیل جلسه با صنوف مختلف از دیگر اقدامات این اداره کل در استان ایلام محسوب می‌شود.

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار