مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری قم مطرح کرد

لزوم توجه زائرین به توصیه‌های امنیتی پلیس در قم

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری قم گفت: مجموعه ای از هشدارهای پلیس در خصوص مسائل امنیتی به خصوص بحث سرقت در سال گذشته تهیه شد، از دستگاه‌های استان قم می‌خواهم که با انتشار این مجموعه هشدارها، آن‌ها را در اختیار زائرین قرار بدهند.
کد خبر: ۵۷۲۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷ 27 February 2018

به گزارش تابناک قم، حسین امیری قمی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به برنامه کمیته امنیتی استان قم اظهار کرد: مباحث مربوط به تعطیلات نوروز در دستور کار کمیته امنیتی استان قرار گرفته است، در جلسات این کمیته از دستگاه‌های زیربط دعوت می‌شود.

وی ادامه داد: بسته امنیتی مربوط به استان قم را تهیه کردیم و آماده ابلاغ این بسته به دستگاه‌های خدماتی و امدادی هستیم، همه دستگاه‌های اجرایی استان قم باید ملاحظات امنیتی را مورد توجه خودشان قرار بدهند.

مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری قم افزود: باید راه اندازی سیستم پایش تصویری در اماکن اسکان مسافران در استان در دستور کار قرار بگیرد، همچنین اگر زائرین در مکانی به صورت اضطراری اسکان پیدا کردند، باید این مساله به کمیته امنیتی استان قم اطلاع داده شود.

امیری قمی با اشاره به لزوم اطلاع رسانی به مسافران در استان قم در ایام نوروز اظهار کرد: مجموعه ای از هشدارهای پلیس در خصوص مسائل امنیتی به خصوص بحث سرقت در سال گذشته تهیه شد، از دستگاه‌های استان قم می‌خواهم که با انتشار این مجموع هشدارها، آن‌ها را در اختیار زائرین قرار بدهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نگرانی‌هایی را در خصوص توقف اتوبوس‌ها در هسته مرکزی شهر قم به خصوص ضلع شرقی حرم حضرت معصومه(س) و رو به روی مجتمع ناشران داریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار