فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری:

نظارت و ارزیابی مؤلفه‌ اصلی صیانت از نیروی کار است

تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری توجه جدی به امر آموزش را رمز موفقيت در مأموريت‌های پليس برشمرد و گفت: آموزش، ارزيابی و نظارت از مؤلفه‌های اصلی صيانت از كاركنان است.
کد خبر: ۵۷۳۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴ 03 March 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری غلامعباس غلام‌زاده در مراسم صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی استان اظهار کرد: مسؤولیت ارتقا و آموزش کارکنان بر عهده مسؤولان است و خروجی آموزش این است که کارکنان با اقتدار و آمادگی کامل در مأموریت‌ها حضور داشته باشند.
وی عنوان کرد: آموزش نقش مهمی در پیشبرد اهداف پلیسی دارد و به‌عنوان موتور محرکه در انجام مأموریت‌های پلیس است.
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: اقتدار امروز کارکنان به دلیل تحول در امر آموزش است و اصلی‌ترین برنامه امروز باید، آموزش و ارتقای مهارت‌های علمی و عملی کارکنان باشد و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین نیز یک اولویت مهم تلقی می‌شود و در تحقق اهداف مؤثر است.
غلام‌زاده اضافه کرد: مهم‌ترین سرمایه‌های اجتماعی هر سازمانی، نیروی‌انسانی آن سازمان است و در نیروی انتظامی سرمایه ما کارکنان اعم از پایور و وظیفه است.
وی با تأکید بر نظارت بر رفتار کارکنان عنوان کرد: تذکر، آموزش و نظارت بعد از عزت‌نفس و اعتقادات فردی می‌تواند در امر پیشگیری کارساز باشد، لذا فرماندهان با یک تذکر لسانی هم می‌توانند پرسنل خود را هدایت کنند.
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: حمایت اجتماعی از افراد در معرض آسیب با قرار دادن فرد در محیط اجتماعی بهترین راه برای برگشت‌پذیری و تحت نظارت بودن است و این بهتر از این است که فرد را به حال خود رها کنیم تا دچار مشکلات بیشتر شود.
غلام‌زاده مراقبت و صیانت از کارکنان را هنر نیروی انتظامی برشمرد و خاطرنشان کرد: صیانت از کارکنان بایستی همه‌جانبه، مستمر و روزآمد باشد و کارکنان ناجا باید با توجه به ارتباط مستمر با مردم، بر رعایت اصول و رفتار سازمانی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
وی تصریح کرد: صیانت افراد علی‌رغم وظیفه قانونی، تأکید شرع است و نجات حتی یک نفر از گرداب آسیب‌ها مصداق تام باقیات‌الصالحات و دارای ارزش معنوی فراوانی است.
فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در پایان با بیان اینکه رسالت اصلی فرماندهان صیانت و توجه به سلامت اخلاقی کارکنان است، بیان داشت: تقویت ارزش‌های دینی، باورهای اعتقادی، ولایت‌پذیری، اخلاق‌مداری و ایجاد فضای معنوی در محیط کاری از مهم‌ترین راهکارهای صیانت از کارکنان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار