شاهرخی؛ مردم اصلی‌ترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه مردم اصلی‌ترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی و کشور هستند و همه مسئولان مکلفند برای ارتقای جایگاه این سرمایه بزرگ گام بردارند تاکید کرد: تحقق این امر، مستلزم این است که زمینه‌های مناسب برای بروز توانمندی‌های اقشار مختلف ایجاد شود تا سرعت دستیابی به اهداف شدت گیرد.
کد خبر: ۵۷۵۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴ 07 March 2018
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان اظهار کرد:تریبون‌ها نباید در اختیار جناح خاصی قرار گیرد بلکه همه افراد با هر عقیده و سلیقه‌ای باید نظر خود را ارایه دهند.

به گزارش ایرنا؛ سید سعید شاهرخی در گردهمایی نقش سازمان‌های مردم نهاد استان همدان در ارتقای سرمایه‌های اجتماعی افزود: همه تریبون‌ها باید در راستای اهدافی که مردم پای صندوق‌های رای مطالبه کردند باشد.

وی اضافه کرد: تاکید دولت تدبیر و امید، ایجاد فرصت برابر برای همه مردم با هر عقیده و سلیقه‌ای است بنابراین نباید زمینه به گونه‌ای ایجاد شود که تنها عده‌ای خاص بتوانند نظر، عقاید و حرف‌های خود را بیان کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: گردهمایی نقش سازمان‌های مردم نهاد در ارتقای سرمایه‌های اجتماعی در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید و تاکید استاندار همدان در توجه به گفت و گو در میان اقشار مختلف مردم، فعالان سیاسی و اجتماعی برگزار شد.

وی افزود: نقش مردم در انقلاب و نظام جمهوری اسلامی واقعی و بی بدیل است و آن‌ها به عنوان بزرگترین سرمایه کشور در شکل گیری، تداوم و پیروزی انقلاب اسلامی موثر بودند بنابراین در مراحل مختلف نقش مردم موثر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه مردم اصلی‌ترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی و کشور هستند و همه مسئولان مکلفند برای ارتقای جایگاه این سرمایه بزرگ گام بردارند تاکید کرد:تحقق این امر، مستلزم این است که زمینه‌های مناسب برای بروز توانمندی‌های اقشار مختلف ایجاد شود تا سرعت دستیابی به اهداف شدت گیرد.

شاهرخی ادامه داد: مردم در عرصه‌های مختلف از جمله اقتصادی به عنوان اولویت نخست دولت نقش کلیدی دارند و این امر می‌طلبد بستر حضور بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در همدان و رفع معضلات بیکاری فراهم شود.

وی بیان کرد: توجه به نقش و جایگاه احزاب باعث ارتقای سرمایه‌های اجتماعی می‌شود و در این راستا به زودی خانه احزاب در همدان بهره برداری می‌شود.

شاهرخی اظهارکرد: دولت معتقد نیست که همه کار‌ها را خود انجام دهد بلکه درصدد واگذاری انجام امور به مردم و بستر سازی برای حضور مردم در عرصه‌های مختلف است که خواستگاه این مهم، سمن‌ها هستند.

وی بیان کرد: مردم در تشکل‌ها و سمن‌های مختلف ساماندهی شده و کار را به دست گیرند، در مقابل دستگاه‌ها نیز باید امورات قابل واگذاری را به سمن‌ها محول کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان افزود: باید در کوتاه‌ترین زمان مجوز تشکیل سازمان مردم نهاد در حوزه‌های تخصصی صادر شود و دستگاه‌های اجرایی کار مردم را تسهیل کنند تا زمینه مشارکت عمومی را برای انجام امور توسط مردم فراهم کنند.

شاهرخی اضافه کرد: یکی از وعده‌های انتخاباتی رئیس جمهوری توجه جدی به نقش جوانان و بانوان است و در این راستا دولت بر استفاده از توان جوانان و میدان دادن به بانوان نه در قالب شعار بلکه به صورت واقعی تاکید کرده است.
گفتنی است؛ ۴۰۰ سمن در استان فعال است.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار