استاندار:این جلسات جای بحث بر سر آب و برق و تلفن نیست

وی خطاب به مسوولان گفت: برای رفع مشکلات برق، گاز، آب و خط تلفن دستگاه‌ها وقت بگذارید. نیامدیم در جلسات که فقط به این مسائل رسیدگی کنیم مدیران باید یاد بگیرند به این مسائل رسیدگی کنند.
کد خبر: ۵۷۹۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۹ 14 March 2018
در نشست گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از روند برگزاری این نشست و طرح نبود خط تلفن و شبکه فیبرنوری در شهرک‌های صنعتی انتقاد کرد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از خبرگزاری فارس، نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی پیش از ظهر امروز در سالن اتاق بازرگانی و به ریاست علی‌محمد احمدی با دستور کار بررسی خوشه‌های صنایع دستی، صادرات غیر نفتی و سایر موارد برگزار شد.

در این نشست سهراب بنام به وضعیت خوشه‌های کسب و کار در حوزه دست‌بافت‌های داری اشاره کرد و گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی قرار است در این حوزه  اقداماتی انجام دهد که استاندار در پاسخ به مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گفت: چند سال است که می‌گوییم خوشه‌های کسب و کار اما کاری در این حوزه انجام نشده است که بخش خصوصی برنامه زمان‌بندی ارائه دهد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تسهیلات خوبی برای ایجاد خوشه‌های صنایع دستی اختصاص داده شده و اگر می‌خواهیم کار کنیم این گوی و میدان.اینکه بخواهیم در جلسات حاضر بشینیم و از عبارت‌های خارجی استفاده کنیم فقط خودمان را خسته کردیم و کار دیگری انجام نشده است.

وی در  بخش دیگری از سخنان خود در خصوص تسهیلات روستایی گفت: در روستاها متولی سازمانی و اداری وجود ندارد، متولی روستاها دهیاری‌ها هستند که برادری آن‌ها هم ثابت نشده است. دولت دنبال مشخص کردن متولی در روستاها هست.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مدیران به اعتراضات کارکنان خود رسیدگی کنند، گفت: با مدیرانی که به وضعیت کارکنان خود رسیدگی نکنند و آنها جلوی استانداری تجمع کنند برخورد می‌شود.

وی با انتقاد از نبود شبکه فیبرنوری در شهرک‌های صنعتی و همچنین در واحدهای تولیدی گفت: نشستیم که خط تلفن یک واحد تولیدی و صنعتی را درست کنیم در حالی که متولی واحدها، شرکت شهرک‌های صنعتی است همانطور که آموزش و پرورش متولی دانش‌آموزان است شرکت شهرک‌های صنعتی هم پدر صنعت است و نیازی نیست این مورد را توجیه کند.

احمدی عنوان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی پول می‌گیرد که به مشکلات واحدها رسیدگی کند و این زیرساخت ها را فراهم کند. نمی‌شود من به عنوان استاندار اینجا بنشینم و مشکلات خط تلفن وhحدها را حل کنم.ادعا می‌کنیم تا آخرین روستای استان خط تلفن بردیم اما در واحدهای صنعتی مرکز استان مانده‌ایم.

وی گفت: نشست گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی جایی نیست که در مورد مسئله آب، برق و گاز دستگاه‌ها صحبت شود و وقتمان هدر برود.مدام تاکید داریم مدیران وقت بگذارند و به این مسائل رسیدگی کنند اما خودمان باید به این مسائل رسیدگی کنیم.

وی خطاب به مسوولان گفت: برای رفع مشکلات برق، گاز، آب و خط تلفن دستگاه‌ها وقت بگذارید. نیامدیم در جلسات که فقط به این مسائل رسیدگی کنیم مدیران باید یاد بگیرند به این مسائل رسیدگی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار