رئیس مجمع نمایندگان استان:

با افشای مفاسد اقتصادی انقلاب اسلامی مقتدرتر و جوانتر می شود

ضیاءاله اعزازی گفت: برخی گمان می کنند با مطرح شدن مفاسد اقتصادی انقلاب صدمه می بیند اما معتقدم با بر ملا شدن مفاسد اقتصادی، انقلاب ما جوانتر و مقتدرتر می شود.
کد خبر: ۵۸۲۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸ 25 March 2018

به گزارش تابناک تبریز، رئیس مجمع نمایندگان استان طی دیداری با مردم شهرستان بناب در گفتگو با خبرنگار تابناک تبریز گفت: در تمامی سطوح باید بفکر منافع کشور و انقلاب باشیم و نبایستی منافع ملی را فدای منافع اشخاص کنیم.

وی با اشاره به نام گذاری هرساله و پیام رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: اگر با احساس مسؤلیت پیام این نام گذاری ها را دریافت کنیم و به توصیه های رهبری عمل کنیم بسیاری از معضلات و مشکلات کشور بر طرف می شود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب حدود بیست سال قبل سالی را بنام امام علی (ع) نام گذاری فرمودند و اگر تا به امروز به شیوه و روش این امام بزرگوار عمل می کردیم و اگر برخی بخاطر اطرافیانشان حق را زیر پا نمی گذاشتند امروزه اسراف و تشریفات نهادینه نمی شد.

وی با اشاره به اینکه قرار نیست مردم ریاضت بکشند افزود: در تمام دوره ها دولت ها باید در کنار مردم و پای فرمایشات رهبر انقلاب بایستند و اجازه ندهند برخی اطرافیان و آشنایان دولتمردان در امور کشور بویژه مسایل اقتصادی دخالت کنند.

اعزازی با تاکید برعزم همگانی در استفاده از کالای تولید داخل گفت: مقام معظم رهبری امسال را با محوریت تاکید بر مردم جهت استفاده از کالای داخل نام گذاری کردند که بیانگر اینست که مردم تنها امید کشور هستند و مردم، تنها راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی، اشتغال، معیشت و رونق تولید داخل هستند و به جز مردم هیچ کس نمی تواند راه حل مشکلات کشور باشد.

اعزازی با اشاره به نیاز مبرم به جهاد مردم در استفاده از کالای ایرانی اظهار داشت: تولید کنندگان وجدان کاری را حفظ کنند و کارگران نگاه به تولید را بمثابه کالایی بدانند که قرار است در خانه و توسط فرزندانشان مورد استفاده قرار گیرد و تولید کنندگان تولید اجناس مرغوب را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند.

وی با اشاره به دوران دفاع مقدس و همدلی و اتحاد مردم تاکید کرد: هیچ راه حلی بجز خود مردم در نجات کشور از مشکلات وجود ندارد و هیچ مذاکره یا کمک خارجی راه حل مشکلات کشور نیست.

وی افزود: اگر مردم همانند دوران جنگ تحمیلی در کنار هم قرار گیرند می توانند با تکیه بر امکانات داخلی نه تنها از مشکلات فارغ شوند بلکه به دستاوردهای مختلف دست یابند و در تکنولوژی های جدید خودکفا باشند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نباید اجازه داد تا برخی وارد کنندگان بخاطر سود یک شبه خود و منافع شخصی با واردات اجناس بی کیفیت خارجی کمر تولید کنندگان را خم کنند و در پی منافع شخصی خود، سرنوشت مردم را تغییر دهند.

وی با نتقاد از رواج غلط سیاست بازارچه ها و مناطق آزاد ویژه اقتصادی افزود: این بازارچه ها باید در خدمت رونق و عرضه کالای داخلی باشند و دولت عرصه را برای ورود کالاهای خارجی تنگ تر کند و حمایت واقعی از تولید کنندگان داخلی را افزایش دهد.

اعزازی افزود:اگر مجموعه نظام با فساد رخنه کرده در بدنه دستگاه‌های اجرایی، تقنینی و قضایی برخورد و مبارزه نکند و از آن جلوگیری نکند متأسفانه باید بگویم که نظام در معرض خطر قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار