مراسم روز جهانی تنیس روی میز در یزد برگزار می شود

رئیس هیات تنیس روی میز استان از برگزاری مراسم روز جهانی تنیس روی میز در یزد خبر داد.
کد خبر: ۵۸۷۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳ 08 April 2018

عباس یزدانی در گفتگو با روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با اعلام این خبر گفت: ششم آوریل از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز به عنوان روز جهانی تنیس روی میز برای همه در نظر گرفته شده است و این روز در نقاط مختلف جهان با برگزاری مراسم و مسابقات ویژه‌ای پاس داشته می‌شود.

وی افزود: به همین منظور با همکاری  اداره  ورزش و جوانان استان  و سازمان  فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری یزد روز سه شنبه 21 فروردین ماه، همایش بزرگ تنیس روی میز با برگزاری مسابقات همگانی بدون محدودیت سنی برگزار خواهد شد و پینگ پنگ بازان علاقمند از ساعت 16 در گذر فرهنگ و هنر یزد ( کوچه مازاریا) گرد هم خواهند آمد.

هیئت تنیس روی میز استان یزد با اعلام اینکه مراسم های شاد و مفرح از جمله موسیقی و طنز نیز برگزار می شود ، از تمام علاقمندان و خانواده های یزدی   دعوت کرد که در مسابقات همگانی روز تنیس روی میز شرکت کنند تا این مراسم با شکوهی دو چندان برگزار شود.

یزدانی در پایان اظهار داشت: هدف از برگزاری مراسم روز جهانی تنیس روی میز در یزد شناساندن بیشتر و بهتر این ورزش به مردم و ترغیب جوانان به حضور در این ورزش است که مسئولین کشوری و استانی نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار