واکنش «شورای نظارت» به حضور یک مانکن زنده در ماه عسل؛

عکس خلاف شرع منتشر کنید، به رسانه ملی دعوت نمی‌شوید

چه کسی فکرش را می‌کرد دعوت علیخانی از یک مانکن زنده منجر به تصویب مصوبه‌ای دیرهنگام در شورای نظارت بر صداوسیما شود.
کد خبر: ۵۸۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵ 07 July 2015
به گزارش تابناک با دعوت از یک مانکن زنده، استایلیست و ساق‌دوش اجاره‌ای عروس به ماه عسل در ماه مبارک رمضان سال جاری، گویا سازمان صداوسیما بیش از این نتوانسته به تغافل و تجاهل ادامه دهد و چشم بر معضلات فرهنگی پیرامون بعضی از هنرمندان ببندد و به قول معروف آش آنقدر شور شد که صدای خان هم درآمد. 

سیدرمضان شجاعی کیاسری عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما با اشاره به مهمان جنجالی ماه عسل، گفت: «در جلسه شورای نظارت بر صداوسیما مصوب شد که از همکاری رسانه ملی با هنرمندانی که عکس خلاف شرع از خود در فضای مجازی منتشر کرده‌اند؛ جلوگیری شود».

رویکردی جدید شورای نظارت بر صداوسیما می‌تواند به خصوص درباره نوع پوشش بسیاری از بازیگران زن در برخی تصاویر اینستاگرامی‌شان مصداق پیدا کند.

وی که از مدیران سابق صدا و سیما در دوران ریاست علی لاریجانی است، ادامه داد: بسیاری از هنرپیشه‌ها در صفحات اجتماعی خود عکس خلاف شرع منتشر می‌کنند.

کیاسری تأکید کرد: این‌ها کسانی ‌هستند که چون می‌خواهند از طریق صداوسیما نان بخورند با پوشش مناسب در رسانه ملی ظاهر می‌شوند، ولی در صفحات اجتماعی ارزش‌ها را زیر پای می‌گذارند و حرمت همکاری با رسانه جمهوری اسلامی را زیر سؤال می‌برند‌.

به تصور این عضو شورای نظارت بر صداوسیما، همه جای دنیا مرسوم است ‌کسانی که می‌خواهند با رسانه ملی همکاری کنند، باید اصولی را رعایت کنند و آزاد نیستند هر کاری انجام دهند. آن‌ها حتی در شکل‌گیری زندگی‌شان هم باید رعایت کنند و برایشان درخصوص اینکه با چه کسی می‌توانند ازدواج کنند، شرط می‌گذارند؛ اما برخی از هنرمندان ما متأسفانه در رسانه ملی مورد توجه قرار می‌گیرند و بیرون از این فضا هر کاری بخواهند می‌کنند.

***

با این مصوبه که احتمالاً با تذکر به گروهی از بازیگران، خواننده‌ها و مجریان همراه خواهد شد، احتمالاً برخی از این طیف ترجیح خواهند داد، حضورشان را در شبکه‌های اجتماعی محدود کنند تا حضورشان در شبکه‌های تلویزیونی محدود نشود؛ اما احتمالا برخی از این چهره‌ها این تهدیدها را جدی نخواهد گرفت؛ مسأله‌ای که می‌تواند در آینده چالش‌زا باشد.

به هر حال، معلوم نیست چرا حالا رسانه ملی به این فکر افتاده و گویا تازه متوجه رفتارهای خاص برخی از هنرمندان در فضای مجازی شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار