مدیرکل راهداری استان همدان

خط کشی هزار کیلومتر از راه‌های همدان

محمد رودباری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به اینکه در بخش راهداری استان هزار کیلومتر خط کشی انجام شده است، گفت: در پایان سال گذشته (سال ۹۶) مبلغ سه میلیارد تومان اعتبار برای این منظور در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۵۹۷۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰ 30 April 2018
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از خط کشی هزار کیلومتر از راه‌های استان با سه میلیارد تومان اعتبار در سال گذشته خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ محمد رودباری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به اینکه در بخش راهداری استان هزار کیلومتر خط کشی انجام شده است، گفت: در پایان سال گذشته (سال ۹۶) مبلغ سه میلیارد تومان اعتبار برای این منظور در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه آنچه که برای ما حائز اهمیت است افزایش ایمنی در جاده‌ها است افزود: ۸۰ دستگاه تردد شمار در جاده‌های استانی که عمدتا راه‌های شریانی هستند، نصب شده است.

رودباری با بیان اینکه جاده‌های استان همدان از ایمن‌ترین جاده‌های کشور است، اظهار داشت: عمده عامل تصادفات، انسانی است که می‌توان با افزایش آگاهی درباره مقررات ایمنی و رانندگی در میان مردم تصادفات را کاهش داد.

مدیرکل راهداری استان همدان با بیان اینکه تلفات تصادفات بیشتر متوجه قشر مولد جامعه است، یادآور شد؛ از آنجایی که این قشر در سن کار هستند آسیب فراوانی به خانواده‌ها و جامعه وارد می‌کند.

رودباری با اشاره به اینکه عمده کالا و مسافر در راه‌های استان همدان جابجا می‌شود، ابراز داشت: استان همدان با ۸۵ کیلومتر آزادراه ۳.۵ درصد آزادراه‌های کشور را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه هزار و صد کیلومتر راه غیرشریانی به غیر از راه روستایی در استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: علاوه بر بهسازی راه‌های غیرشریانی نوسازی ناوگان جاده‌ای استان نیز ضروری ونیازمند اعتبار است.

این مسئول ادامه داد: استان همدان دارای ۵۹۸ کیلومتر بزرگراه است که ۳.۹ درصد از سهم بزرگراه‌های کشور را دارا هستیم.

رودباری ادامه داد: وضعیت راه‌های استان همدان در مقایسه با راه‌های کشور در دیگر استان‌ها مناسب‌تر است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار