بخشدار مرکزی ساوجبلاغ تودیع شد

کد خبر: ۶۰۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲ 12 July 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر شامگاه امروز در مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه تمام مسئولان در بخش‌های مختلف همگی برای توسعه و رسیدن به اهداف والای نظام تلاش می کنند، افزود: برای تحقق این مهم مسئولان باید تعامل و اتحاد بیشتری را با هم داشته باشند.

وی در ادامه با آرزوی توفیق و سربلندی برای تیم مذاکره کننده،‌ ادامه داد: این روزها ایام خاصی است و فینال مذاکرات تلقی می‌شود و امیدواریم پس از 12 سال این مهم با حفظ منافع و حقوق مردم ایران پایان پذیرد.

فرماندار ساوجبلاغ نماد شعار امسال را با تحقق انتخاباتی مناسب و پرشور در روزهای آخر امسال متناسب دانست و افزود: فراهم نمودن بستر کار انتخابات از مهمترین کارها به ویژه در بخشداری‌ها است که باید مد نظر قرار گیرد.

وی در خصوص سر فصل‌های کاری در بخشداری، گفت: نظارت برعملکرد شوراها و دهیاران، هماهنگی مجموعه داخلی، پیگیری تقسیمات و اختلافات مرزی شهرها و روستاهای بخش، پیگیری مشکلات خاص برخی روستاها، صدور حکم دهیاران در حوزه مدیریت بحران، اجرای سیاست‌های عمومی دولت و برقراری نظم و امنیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی از خواسته‌های اصلی ما در رأس مدیریت بخشی است.

در ادامه این جلسه مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری ضمن تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس طی سخنانی اظهار داشت: مشکلات موجود کشور حاصل عداوت دشمنان از همان آغاز انقلاب اسلامی و اخیرا" هم به‌خاطر برخی سوء مدیریت‌ها بوده که امیدواریم مسئولان در حال حاضر بتوانند اوضاع را سامان بدهند.

علی لطفی بابیان اینکه انتصاب همه مدیران در راستای سیاست اعتدال و خدمت به مردم است، گفت: مبنای کار دولت در حال حاضر بر اساس قانون و در مدار قانون است و باید تلاش کنیم در انتخابات پیش رو هم همین سیاست را به خوبی دنبال کنیم.

وی در پایان حمایت و تقویت نهادهای مردمی را در نهادینه کردن جامعه موثر و کارا دانست.

در این مراسم حمیدرضا خدابخش به عنوان بخشدار مرکزی ساوجبلاغ معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار