نشست تخصصی "شهر هوشمند، ضرورت ها و چالش ها" برگزار می‌شود

سرپرست مرکز خدمات تخصصی معماری و شهرسازی جهاددانشگاهی استان قم، از برگزاری نشست "شهر هوشمند، ضرورت ها و چالش ها" در راستای سلسله نشست‌های "عش آل محمد(ص) خبر داد.
کد خبر: ۶۱۱۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹ 27 May 2018

به گزارش تابناک قم،سیده شبنم فاطمی با بیان اینکه در حال حاضر دنیا به سمت هوشمند شدن در حرکت است، افزود: نشست مسئله شهر از سلسله نشست های "عش آل محمد(ص)" با عنوان "شهر هوشمند، ضرورت ها و چالش ها" با همکاری اداره کل فناوری اطلاعات و ستاد شهر هوشمند شهرداری قم و با هدف بررسی ظرفیت ها و چالش‌های هوشمندسازی شهر قم برگزار می شود.

سرپرست مرکز خدمات تخصصی معماری و شهرسازی جهاددانشگاهی استان قم، ادامه داد: این نشست شامل دو پنل تخصصی "ضرورت های هوشمند سازی" و "سیاستگذاری های هوشمند سازی شهر" است.

فاطمی تصریح کرد: سعی شد که در پنل اول به سوال هایی مثل چیستی هوشمندسازی، ابعاد آن و ظرفیت های ما برای انجام این کار پاسخ داده شود؛ این مسئله با حضور کارشناسانی که به صورت تخصصی در موضوع هوشمندسازی کار کردهاند، برگزار شد؛ در پنل دوم از مدیران شهری که میتوانند به نوعی در این مسئله ورود کنند، دعوت شده تا در این باره به ارائه راهکار بپردازند.

وی گفت: در انتهای نشست مدعوین نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را به صورت پرسش و پاسخ مطرح میکنند و اعضای پنل به سوالات مطرح شده پاسخ میدهند.

سرپرست مرکز خدمات تخصصی معماری و شهرسازی جهاددانشگاهی استان قم، در خصوص میهمانان دعوت شده به نشست گفت: مخاطبین اصلی نشست، برنامه ریزان حوزه هوشمندسازی و سیاست‎گذاران و کارشناسان اداراتی هستند که میتوانند در این حوزه اثرگذار باشند.

لازم به ذکر است این نشست روز4 شنبه ساعت 12-9 در سالن شهرداری برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار