مدیرعامل ستاد دیه یزد:

11 زندانی یزدی از ابتدای سال جاری تاکنون با کمک خیرین آزاد شدند

مدیرعامل ستاد دیه استان یزد گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون 11 زندانی یزدی با مساعدت خیرین از زندان آزاد شدند.
کد خبر: ۶۱۴۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴ 03 June 2018

اسلام افشون با اشاره به اینکه 164 نفر زندانی جرائم غیر عمد در استان یزد داریم، گفت: برای آزادی این زندانیان نزدیک به 25 میلیارد تومان نیاز است.

وی با اشاره به اینکه از این 164 نفر زندانی، دو نفر از آن‌ها خانم هستند که نزدیک به یک میلیارد تومان برای آزادی آن‌ها نیاز است.

مدیرعامل ستاد دیه استان یزد بابیان اینکه 11 جشن گل‌ریزان در تمام شهرستان‌های استان یزد برنامه‌ریزی‌شده است، تصریح کرد: ان‌شاءالله با حضور خیرین و مردم عزیز بتوانیم حداقل قسمتی از مبالغ بدهی این محکومین مالی را فراهم کنیم.

افشون اظهار داشت: علاوه بر جشن‌های گل‌ریزان، ستاد دیه استان یزد با همکاری صداوسیما کمپینی را راه‌اندازی کرده‌اند به نام «سهم من آسمان» که چنانچه ما مردم یزد را یک‌میلیون نفر فرض نماییم؛ اگر هر نفر 25 هزار تومان برای آزادی زندانیان هزینه نماید، مبلغ 25 میلیارد تومان برای آزادی زندانیان فراهم خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 11 نفر زندانی به‌وسیله کمک‌های خیرین از زندان آزاد شدند، اذعان داشت: چنانچه این اتفاق و کمپین رخ دهد، برای اولین بار در سطح کشور تمام زندانیان یک استان با پرداخت این مبلغ ناچیز از زندان آزاد خواهند شد.

وی در پایان بابیان اینکه هنوز مبلغ جمع‌آوری‌شده در ماه مبارک رمضان برای آزادی زندانیان مشخص نیست و در پایان ماه مشخص می‌شود، عنوان کرد: از عموم مردم و خیرین عزیز استان یزد تقاضا داریم که برای آزادی زندانیان محکوم مالی در این ماه مبارک به کمک ستاد دیه استان یزد بشتابند تا بتوانیم گرفتاری را از بند نجات دهیم که آن‌ها هم بتوانند به آغوش گرم خانواده خود برگردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار