عربستان سعودی جایگاه تولید تروریست های وهابی است +تصاویر

مراسم روزجهانی قدس با حضور پرشکوه مردم ولایتمدار درشهردهدشت برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۶۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۹ 09 June 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه در جمع راهپیمان روز جهانی قدس ابراز داشت: قدس متعلق به مسلمانان است و با ایستادگی  قبله اول مسلمانان به آنها باز خواهد گشت.

حجت الاسلام حسینی طلب اظهار داشت: متاسفانه امروز جوانان فلسطینی آماج حمله انسان نماهای عالم قرار میگیرند و در تظاهرات برای گرفتن حق خود به شهادت می رسند.

وی افزود: تعصب بارتر از این است که حاکمان نالایق مکه و مدینه در مرکزجهان اسلام نه تنها توجهی به مسلمانان نمیکنند بلکه همراه با اسراییل و آمریکا سعی در مقابله با مرکز جبهه مقاومت مینمایند.

حسینی طلب ادامه داد: فرمانده واقعی صهیونیست ها با اشباح الرجال ال سعود رقص شمشیر کرده و آنها را گاوشیرده خطاب میکند.

وی گفت: عربستان سعودی جایگاه تولید تروریست برای تضعیف جبهه مقاومت اسلامی شده و آن چیزی که امروز از تروریست مشاهده میکنیم دستهای عربستان وهابی است.

وی با انتقاد از حکام جاهل و وهابی عربستان تصریح کرد: برخی از فعالان و آگاهان اسلامی در قضیه فلسطین سکوت اختیار کرده اند اما ما تنها کشوری هستیم که تحت ولایت قران ایستاده ایم و در برابر ظلم فریاد میکشیم وهل من مبارز سر میدهیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه در پایان سخنان خود گفت: همانطور که امام خمینی وعده داده است اسراییل از صحنه روزگار محو خواهد شد و امروز امام خامنه ای نیز نوید داده که در سال های آینده اثری از اسرائیل نخواهدبود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار