استاندار قزوین در راهپیمایی روز جهانی قدس؛

دفاع از مظلوم به حرکتی پویا در جهان تبدیل شده است

استاندار قزوین در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت:دفاع از مظلوم به حرکتی پویا در جهان تبدیل شده است.
کد خبر: ۶۱۶۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲ 09 June 2018

دفاع از مظلوم به حرکتی پویا در جهان تبدیل شده است

به گزارش تابناک قزوین،عبدالمحمد زاهدی در حین راهپیمایی، در خصوص اهمیت این راهپیمایی اظهار کرد: برای ما قدس به عنوان اولین قبله گاه مسلمین اهمیت ویژه ای دارد و در زمره یک مرکز اعتقادی و دینی که به اشغال یک رژیم غاصب در آمده خشم مسلمانان را موجب شده است.


استاندار قزوین بیان کرد: رژیمی که مردم یک کشور را آواره کرده و هر روز با جنایتی کودکان و نوجوانان را به خاک و خون می کشد محکوم به فناست و شاید تنها کشوری که از مظلومیت مردم فلسطین دفاع کرده و سایر کشورها را نیز به تظلم خواهی تشویق کرده ایران اسلامی است.


وی اضافه کرد: ابتکار تاریخی تعیین روز جهانی قدس از سوی امام راحل امروز به یک فریاد تظلم خواهی و افشای جنایات صهیونیستها تبدیل شده و دفاع از مظلوم در دیگر نقاط جهان نیز به یک جریان پویا تبدیل شده که خواب استکبار را آشفته کرده است.


زاهدی گفت: امروز فریاد مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا دیگر نه تنها از سوی مردم ایران که از سوی بسیاری از کشورهای حتی غیرمسلمان هم سرداده می شود و این حرکت اسراییل را به وحشت انداخته است.


استاندار قزوین بیان کرد: در شرایط حساس کنونی حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس نوید بخش از هم پاشیده شدن مثلث شوم اسراییل، آمریکا و عربستان شده است.


زاهدی از حضور گسترده مردم قزوین در راهپیمایی روز جهانی قدس تشکر و قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار