کشف بیش از 900 کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف بیش از 913 کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۱۹۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ 17 June 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی گفت: با هدف مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران سه ‌ماه امسال در چند مرحله عملیات پلیسی در شهرستان ‌های این استان، موفق به کشف بیش از 913 کیلو و 557 گرم انواع مواد مخدر شامل تریاک، شیشه و هروئین شدند.
جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به افزایش 28 درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه پارسال از اجرای 397 طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و کنترل جاده های مواصلاتی با هدف برخورد با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر خبر داد و افزود: 20 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این طرح‌ها منهدم شدند.
سرهنگ مفخمی به دستگیری 3 هزار و 700 تهیه و توزیع کننده مواد مخدر اشاره کرد و گفت: از این تعداد دستگیری، هزار و 600 نفر متهم به خرده‌فروشی مواد مخدر پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.
جانشین فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه هزار و 400 معتاد دستگبر و جمع آوری شدند افزود: این افراد به مراکز بازپروری ماده 15 و 16 تحویل شدند.
سرهنگ مفخمی با هشدار به خانواده‌ها در باره مراقبت فرزندان و پیشگیری از گرایش جوانان به سوء مصرف مواد مخدر، گفت: خانواده مهم‌ترین و نخستین نهاد اجتماعی در جامعه بوده و نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد فرزندان و اعضای خانواده دارد.

 

 

منبع : صدا و سیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار