روند رو به افزایش سرطان

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز روند بیماری سرطان رو به افزایش است و باید با سرعت هرچه بیشتر نسبت به احداث بیمارستان سرطان جنوب کشور در شیراز اقدام کنیم. وی همکاری هر چه بیشتر شهرداری شیراز در تکمیل این پروژه را مفید دانست.
کد خبر: ۶۲۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴ 19 February 2015
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، محمدهادی ایمانیه در جلسه هیئت‌ امنای بیمارستان در حال احداث پیوند ابوعلی سینا اظهار داشت: بروز بیماری سرطان رو به افزایش است و باید با سرعت هرچه بیشتر نسبت به احداث بیمارستان سرطان جنوب کشور در شیراز اقدام کنیم و در این امر حتی یک روز نیز دارای اهمیت است.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده، در بیمارستان سرطان جنوب علاوه بر درمان به پژوهش و پیشگیری نیز به‌ صورت جدی پرداخته می‌شود که در پیشگیری از ابتلای شهروندان و مردم استان فارس به این بیماری نقش مؤثری دارد. وی با تأکید بر اینکه هرکدام از ما به شکرانه نعمت بزرگ سلامتی، باید در احداث این مرکز مشارکت کنیم، بیان داشت: شهرداری شیراز با حمایت از این مراکز می‌تواند در پیشرفت سریع‌تر این پروژه‌ها و آماده‌سازی آنها برای خدمت‌رسانی به مردم، نقش مؤثری داشته باشد.

ایمانیه با تشکر از حمایت‌های شهرداری و شورای شهر شیراز، پیشنهاد کرد که شهرداری در تکمیل محوطه بیمارستان پیوند اعضای ابوعلی سینا همکاری کند تا این مرکز با سرعت بیشتری آماده ارائه خدمت به مردم شود.

وی همچنین پیشنهاد کرد که درصد مشخصی از هزینه موردنیاز این مراکز سالانه توسط شهرداری تأمین شود که مقرر شد این موارد از طرف شهرداری مورد بررسی قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار