"تپه پیسا "در برنامه ساماندهی شهردار

شهردار همدان گفت: شهرداری همدان ساماندهی تپه «پیسا» همدان را در برنامه قرار داده است.
کد خبر: ۶۲۵۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵ 02 July 2018

شهردار همدان گفت: شهرداری همدان ساماندهی تپه «پیسا» همدان را در برنامه قرار داده است.

به گزارش مهر، عباس صوفی در جلسه بررسی مشکلات مناطق مختلف شهر در مسجد مسلم‌ابن‌عقیل اسلامشهر با بیان اینکه اعتقاد ما بر این است که در مدیریت شهری تحقق توازن در توسعه برای جای‌جای شهر ممکن است، گفت: در حال حاضر در شهر همدان چهار منطقه وجود دارد که هر منطقه به‌صورت جداگانه به وظایف خود بر اساس بودجه تعریف‌شده و بدون توجه به سایر مناطق عمل می‌کند.

عباس صوفی افزود: البته در حال حاضر بدیهی است که در برخی نقاط شهر خدمات بیشتری ارائه شده و نمی‌توان این مسئله را انکار کرد.

صوفی با بیان اینکه مساعدت اعضای شورای شهر باعث شد که در بودجه سال جاری شاهد ۴۰ درصد افزایش باشیم، گفت: بخش عمده‌ای از این رشد در حوزه عمرانی تعریف شده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته شاهد ۱۰۰ هزار تن آسفالت‌ریزی بوده‌ایم، اما طی سال جاری این رقم به ۳۰۰ هزار تن خواهد رسید، اضافه کرد: اکنون نیز اثربخشی این شعار را در نقاط مختلف شاهد هستید.

صوفی با بیان اینکه طی چهار ماه گذشته ۴۶ هزار تن آسفالت در معابر شهری همدان پخش شده است، یادآور شد: توجه به توسعه فضای سبز، معابر، پیاده‌روسازی و بالا بردن کیفیت زندگی در حوزه مدیریت شهری از دیگر نکاتی است که باید در توسعه متوازن شهری به آن توجه داشت، لذا در این راستا برای منطقه اسلامشهر در پاسخ به مطالبات شهروندان پارک ۴۵۰۰ متری در پشت آگاهی، احداث خواهد شد.

شهردار همدان ادامه داد: همچنین طی سال جاری عملیات اجرای پارک جنب مدرسه آیین روشن نیز به اتمام خواهد رسید که خوشبختانه هم در این پارک و هم در پارک پشت آگاهی زمین چمن مصنوعی در نظر گرفته شده است.

صوفی با اشاره به اینکه طی سال جاری پارک ۷ هکتاری در ابتدای کوی مطهری از سمت بلوار آیت‌الله نجفی احداث خواهد شد، افزود: همچنین پارک ۷ هکتاری در ابتدای بلوار امام خمینی (ره) اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه کلنگ‌زنی فاز دو پارک منطقه منوچهری را نیز طی سال جاری خواهیم داشت، عنوان کرد: ساماندهی مجموعه تپه پیسا نیز در دستور کار قرار دارد و در حال رایزنی با سرمایه‌گذار هستیم و حتی اگر سرمایه‌گذار هم نباشد، در راستای توسعه فضای سبز اقدام عاجلی صورت خواهیم کرد.

شهردار همدان با اشاره به اینکه در راستای توسعه معابر نیز نسبت به نقاط کوری که در این مناطق وجود دارد اقداماتی صورت خواهد گرفت، گفت: همچنین امسال ادامه روند پوشش رودخانه انتهای اسلامشهر و تکمیل رودخانه کوی کوثر با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی در دستور کار قرار گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار