باند تهیه و توزیع مواد مخدر در ایلام دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف مقدار دو کیلوگرم و ۹۵۰ گرم هروئین درشهرستان چرداول خبر داد.
کد خبر: ۶۲۸۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ 09 July 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛سردار نورعلی یاری گفت: در پی وصول خبری مبنی بر اینکه یک باند از توزیع کنندگان مواد مخدر ، مقادیری مواد مخدر را وارد شهرستان چرداول کرده و قصد توزیع آن را دارند، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان چرداول با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و اکیپی از سربازان گمنام امام زمان (عج) پس از اطمینان از صحت خبر ، تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

وی تصریح کرد: پلیس پس از بررسی و تحقیقات لازم باند مورد نظر  را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی طی یک عملیات موفق پلیسی وارد مخفیگاه آنان شده و مقدار ۲ کیلو و ۹۵۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین از آنان کشف شد.

سردار یاری افزود: این باند متشکل از ۴ مرد و یک زن بودند، دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

 فرمانده انتظامی استان در پایان اضافه کرد: در همین راستا یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶که متهمان در امر توزیع مواد مخدر از آن استفاده می کردند، توقیف و به پارکینگ منتقل شد. 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهرداد مهداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
سلام، دولتمردان بزرگوار چرا از طرح توزیع مواد مخدر در کشورهای اروپایی که نتایج بسیار خوبی داشته استفاده نمی کنند ؟ هم دست مافیا کوتاه خواهد شد و هم نرخ جرم و جنایت و بزهکاران شدیداً کاهش خواهد یافت و هم گروههای هدف تحت نظر دولت قرار خواهند گرفت، تشکر از حسن نظر شما رسانه وزین تابناک
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار