استاندار قزوین:

منشا تمامی معضلات اجتماعی و اقتصادی وجود نقص در شیوه گفتگو در جامعه است

استاندار قزوین گفت: تمامی معضلات حوزه های اقتصادی؛ اجتماعی؛ فرهنگی  وسیاسی نتیجه ی وجود نقص در شیوه ی گفت و گو در جامعه است.
کد خبر: ۶۳۸۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶ 04 August 2018

منشا تمامی معضلات اجتماعی و اقتصادی وجود نقص در شیوه گفتگو در جامعه استبه گزارش تابناک قزوین،"عبدالمحمد زاهدی" صبح امروز در دومین جلسه شورای توسعه مدیریت و منابع انسانی با بیان این مطلب  افزود: تمامی معضلات حوزه های اقتصادی؛ اجتماعی؛ فرهنگی  وسیاسی نتیجه ی وجود نقص در شیوه ی گفت و گو در جامعه است.

استاندار قزوین افزود: متاسفانه در برخی موارد رقابت‌های سیاسی به منازعه سیاسی تبدیل می‌شود و این موضوع به سبب عدم توانمندی در گفت‌وگو است.

وی بیان کرد: متاسفانه فرهنگ گفت‌وگو در خانواده، جامعه، ادارات و... ترویج پیدا نکرده و همین امر مشکلات بسیاری را در پی داشته که باید مدنظر باشد.

زاهدی با اشاره به اهمیت توجه به ارتقاء فرهنگ در جامعه بیان کرد: گفت‌وگو باید در راستای دستیابی به نتایج مطلوب انجام شده و این فرهنگ بین مردم و مسئولان نهادینه شود.

این مسئول ادامه داد: متاسفانه در برخی موارد رقابت‌های سیاسی به منازعه سیاسی تبدیل می‌شود و این موضوع به سبب عدم توانمندی در گفت‌وگو است.

وی اظهار کرد: آنچه مورد توجه بوده مباحث مختلف روزمره در ادارات است که باید مورد ارزیابی قرار گیرد از سوی دیگر،سازماندهی و آموزش نیروها و منابع انسانی 2 اولویت مهم و اساسی در دستگاه‌های اجرایی بوده که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

به گفته استاندار قزوین، امروز علیرغم آموزش‌ها و فعالیت‌های بسیار در ادارات، مشکلات زیادی در نظام اداری وجود داشته که باید مورد بررسی قرار گیرد تا شاهد ارتقاء کیفیت مطلوب در ارائه خدمات باشیم.

زاهدی تصریح کرد: مشارکت در کیفیت مدیریت و رسیدن به دانش و تجارب مدیریت در راستای کیفیت بخشی نقش بسزایی دارد که باید مدنظر باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار