پیشبرد سیاست های دولت در داخل کشور مهمترین وظیفه فرمانداران است

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی گفت: پیشبرد سیاست های دولت در داخل کشور مهمترین وظیفه فرمانداران است.
کد خبر: ۶۴۶۴۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۲ 22 July 2015

رضا استادرحیمی، در گردهمایی فرمانداران استان آذربایجان شرقی در فرمانداری ویژه مراغه افزود: دولت حدود 20 ماه است که بیشترین تمرکز خود را به سیاست خارجی و رفع تنش های این حوزه معطوف کرده و در این مسیر نیز موفق شد.

وی اظهار کرد : فرمانداران باید در حل مسایل اجتماعی و سیاسی منطقه، از سیاست های دولت تبعیت کنند.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی و دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری، گفت: ارایه گزارش های به روز توسط فرمانداران، برگزاری دوره های آموزشی برای برگزاری انتخابات جامع و سالم و بررسی و نظارت دقیق بر وضعیت حاکم منطقه باید جزو مهمترین برنامه های فرمانداران باشد.

استادرحیمی ادامه داد : برگزاری نظرسنجی در شهرستان ها، تجهیز ستاد انتخابات و فراهم کردن زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات از دیگر وظایف مهم فرمانداران است.

معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه مراغه نیز در این همایش گفت : بالا بودن میانگین حضور مردم این شهرستان در انتخابات، نشان از حاکمیت جمهوری اسلامی و مردم سالاری دینی در بین مردم این منطقه است.

ظفر محمدی افزود: مردم با حضور در صحنه های انقلاب نشان داده اند که همیشه پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی، خط امام(ره) و رهبری هستند.

وی اظهار کرد : این فرمانداری نیز بر اساس برنامه زمان بندی انتخابات، فضای این شهرستان را برای حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای آماده می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار