چنددرصدلوازم خانگی در بازار ایرانی است؟

رئیس اتحادیه لوازم خانگی در همدان گفت: خوشبختانه از ورود کالا‌های خارجی و قاچاق به بازار جلوگیری شده و در حال حاضر ۶۰ درصد از کالا‌های موجود در بازار تولید داخلی است.
کد خبر: ۶۵۳۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۳ 10 September 2018
علیرضا خانجانی گفت: برخی از لوازم خانگی ایرانی در مرز‌های بانه با برند خارجی و بدون گارانتی به مردم عرضه می‌شود.

به گزارش تسنیم، خانجانی اظهار داشت: قیمت لوازم خانگی در بازار همدان به ثبات رسیده و هیچ گونه کمبودی احساس نمی‌شود، اما مردم قدرت خرید ندارند و تقاضای خرید کالا‌های خانگی کاهش یافته است.

وی با بیان‌اینکه در حال حاضر بازار لوازم خانگی در حالت رکود به سر می‌برد و اوضاع کسب و کار همکاران کساد است، ابراز کرد: یخچال ساید بای ساید و ماشین ظرف شویی در کل بازار کمیاب است و عرضه و واردات آن بسیار محدود شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی همدان به قیمت انواع لوازم خانگی در سطح بازار اشاره کرد و افزود: قیمت تلوزین ال‌ای دی ۴۳ اینچ در بازار همدان از دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تا سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان متفاوت است که نسبت به سال گذشته افزایش قیمت صد درصدی داشته است.

خانجانی به قیمت یخچال ایرانی در بازار اشاره کرد و گفت: قیمت یخچال ایرانی دوقلو با کیفیت بسیار عالی هشت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

وی با بیان‌اینکه متاسفانه برخی سودجویان یخچال‌های ایرانی را از ما خریداری می‌کنند و در مرز‌های بانه اقدام به تعویض کارتن و برند آن می‌کنند، ابراز کرد: این یخچال‌ها را با مارک‌های تقلبی سامسونگ و ال جی و با قیمتی بالا به مردم می‌فروشند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی همدان با تاکید بر اینکه مردم باید دقت کنند تا فریب این دسته از فروشندگان را نخورند، گفت: مردم باید کالا‌های غیر شرکتی را نخرند.

خانجانی با گلایه از اینکه بازار فروش لوازم خانگی در همدان کساد و راکد است، اظهار داشت: در ایام محرم و صفر نیز بر کسادی بازار این صنف افزوده می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی همدان گفت: کیفیت اجناس ایرانی با توجه به میزان قیمت آن متفاوت است، اما در مجموع قیمت کالا‌های باکیفیت ایرانی نسبت به نمونه مشابه خارجی ارزان‌تر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار