ارائه خدمات پزشکی رایگان به مناطق محروم اسدآباد

سرگروه جهادی سیدالشهدا (ع) در شهرستان اسدآباد با اشاره به شرایط اقتصادی امروز جامعه و اقدامات صورت گرفته در راستای محرومیت‌زدایی، گفت: طی چند روز گذشته گروه جهادی سیدالشهدا (ع)، در گروه‌های سنی و مهارت‌های مختلف، خدمات بسیاری به مردم در مناطق شهری و روستایی ارائه کرده است.
کد خبر: ۶۵۷۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶ 23 September 2018
یزدان شفیعی گفت: در راستای خدمات‌رسانی به مناطق محروم شهرستان اسدآباد گروه جهادی متشکل از پزشک عمومی، ماما و چشم پزشک به تعدادی از اهالی روستای چنارسفلی این شهرستان خدمات ارائه کردند.

به گزارش نافع، شفیعی از جمله این خدمات‌رسانی را به منطقه محروم چنارسفلی دانست و گفت: در این روستا با کمک پزشکان عمومی، ماما و چشم پزشک، خدمات مختلفی همچون غربالگری چشم، ویزیت عمومی، مشاوره و مامایی ارائه شد.

سرگروه جهادی سیدالشهدا (ع) در شهرستان اسدآباد بیان کرد: غربالگری چشم ۵۰ نفر، ویزیت عمومی ۱۰۰ نفر، مشاوره ۴۰ نفر و ارائه خدمات مامایی به ۵۰ نفر طی این مدت صورت گرفت.

وی خرید یک دستگاه آبگرمکن و نصب آن، ساخت یک حمام و گچ‌کاری یک منزل برای یک خانواده و اهدای کمک‌های مختلف به یک خانواده محروم دیگر در اسدآباد را نیز از دیگر خدمات ارائه شده توسط این گروه جهای دانست.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار