اجرای نمایش «ورود آقایان ممنوع»

یک کارگردان در همدان گفت: «ورود آقایان ممنوع» برگرفته از معضلات اجتماعی زنان جامعه است که مورد بی‌توجهی قرار گرفته و همین مشکلات آسیب‌های جدی به زنان وارد می‌کند.
کد خبر: ۶۶۱۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳ 29 September 2018
نمایش «ورود آقایان ممنوع» به نویسندگی آرش عباسی و کارگردانی منیژه احمدی در همدان به روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایسنا، منیژه احمدی درباره مضمون این نمایش اظهار کرد: من خودم یک زن هستم، پس مشکلات زنان برایم بسیار مهم است بر همین اساس تلاش کردم با به نمایش گذاشتن برخی از این معضلات افراد را نسبت به آن آگاه کرده تا مشکلات را ریشه‌کن کنیم.

احمدی با اشاره به اینکه زنان قشر مهم جامعه هستند و هر آسیبی که بر آن‌ها وارد آید بر بدنه جامعه نیز آسیب‌زده خواهد شد، تصریح کرد: وظیفه همه ماست که درصدد رفع مشکلات این قشر از جامعه باشیم.

این کارگردان به داستان نمایش اشاره کرد و گفت: «ورود آقایان ممنوع» دارای ۷ پلان است که در هر یک از پلان‌ها بعضی از مشکلات زنان شنیده می‌شود.

وی به معرفی عوامل نمایش پرداخت و اضافه کرد: بهاره جلیلیان، صالحه اسدی، مریم والامقام، نگین ورمزیاری، رها صحبتی، باران عرفانی، محبوبه حسینی، محبوبه سیمایی، ثنامادیان، بهناز احمدی، و سپهر مسافریان در این نمایش هنرنمایی می‌کنند.

نمایش یک ساعته «ورود آقایان ممنوع» از دهم تا هفدهم مهرماه از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در پلاتو مجتمع شهید آوینی شهر همدان اجرا می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار