آغاز نوروز با بسیج سلامت

کد خبر: ۶۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴ 22 February 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از ایرنا،سعید مینایی مهر رییس گروه بهداشت محیط و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی در گفت و گوی خبری گفت: طرح 45 روزه بازدید از اماکن عمومی مرتبط با مواد غذایی با عنوان 'بسیج سلامت نوروزی' ویژه اماکن عمومی، مراکز عرضه مواد غذایی، هتل ها و مهمانپذیرهاست و 51 اکیپ سه نفره، آن را در سطح استان به اجرا در می آورند.

وی اضافه کرد: اجرای این طرح از ابتدای اسفندماه امسال آغاز شده و تا نیمه فروردین سال آینده ادامه دارد.

وی اظهار کرد: توجه به سلامتی شهروندان و مسافران در ایام نوروز امسال و همچنین جلوگیری از سودجویی برخی افراد و مراکز از جمله اهداف اجرای این طرح به شمار می روند.

وی ادامه داد: در قالب این طرح، بیش از هفت هزار مکان تحت پوشش مرکز بهداشت در مرکز استان مورد بازرسی قرار می گیرند و همین امر در دیگر شهرستانها نیز انجام می شود.

رییس گروه بهداشت محیط و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: شهروندان و مسافران نوروزی نیز می توانند در صورت مشاهده تخلف در این خصوص، این امر را به مراکز بهداشتی درمانی در سطح استان اطلاع رسانی کنند تا زمینه بررسی موضوع فراهم شود.

آذربایجان غربی همه ساله در ایام نوروز، پذیرای مسافران از استانهای مختلف کشور و حتی برخی از شهروندان دیگر کشورهاست.

پیش بینی می شود نوروز امسال نیز، مسافران زیادی از طریق راههای زمینی و هوایی به ارومیه و دیگر شهرهای آذربایجان غربی آمده و میهمان مردم استان باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار