کلاهبردار سابقه دار اینبار به هدف خود نرسید

سرهنگ رضا زارعی در پی ارجاع تعدادی پرونده مشخص شد فردی به هویت معلوم با جلب اعتماد بازاریان و کسبه و چندین ماه فعالیت در بازار همدان با خرید اجناس از قبیل: برنج و روغن و ارائه چک بانکی خودش بالغ بر یک میلیارد تومان اقدام به کلاهبرداری کرده و از همدان متواری شده است.
کد خبر: ۷۰۰۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۶ 07 January 2019
رئیس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی و دستگیری کلاهبردار سابقه دار و کشف ۲۷ فقره کلاهبرداری به ارزش ۱۰ میلیارد ریال دراین استان خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ زارعی اظهارداشت: ابتدا با دعوت از مالباختگان و احصاء اقدامات مجرمانه متهم مبنی بر کلاهبرداری و با بررسی در محل‌های تردد متهم، متواری شدن نامبرده تأیید و با تعامل بوجود آمده، مرتبطان وی شناسایی و با بهره گیری از آنان مشخص شد که متهم در یکی از رستوران‌های استان تهران به آدرس معلوم، مشغول به کار است.

سرهنگ رضا زارعی ادامه داد: با چند روز تعقیب و مراقبت، حضور وی به همراه خانواده اش در یکی از مهمانپذیر‌های واقع در اطراف تهران محرز و بلافاصله با شناسایی آدرس مهمانپذیر، اکیپی از کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری به استان تهران عزیمت و متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی همدان دلالت دادند.

وی اظهار داشت: از نامبرده به صورت دقیق بازجویی به عمل آمد که متهم با مشاهده دلایل و مدارک مستند و مواجهه حضوری با شکات به تعداد ۲۷ فقره کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد تومان در شهرستان‌های همدان، آبگرم و آوج معترف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: با تکمیل پرونده، متهم با جبران خسارات مالی به شکات با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار