مسکن اجاکسر بابلسر را دریابید

مدیرکل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی در واکنش به درخواست مردمی درباره مسکن اجاکسر بابلسر گفت: آخر هفته از پروژه بازدید می‌کنم.
کد خبر: ۷۱۱۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷ 04 February 2019

تعداد از مخاطبان این رسانه در سامانه فارس من خواستار بررسی وضعیت مسکن اجاکسر بابلسر شدند.

در گزارش مردمی به برخی مشکلات موجود در این پروژه اشاره شده است.

 ابتدا موضوع را متولیان اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران مطرح کردند.

ایرج جوادیان با اعلام اینکه متولی اصلی ساخت این پروژه اداره تعاون شهرستان بابلسر است، گفت: در این پروژه فرماندار و اداره راه و شهرسازی شهرستان نفش هلدینگ را ایفا کرده و مسائل آنها را در جلسه شورای مسکن مطرح می‌کنند.

 

وی درباره مشکلات پست برق این پروژه بیان کرد: تأمین برق این پروژه با شرکت توزیع برق بوده و در حال حاضر هزینه آن بسیار سنگین است و به‌نظر می‌رسد که شرکت تعاونی با برق برای اتمام پروژه باید مشارکت کند.

 

رئیس اداره مطالعات مسکن و مهندسی بازآفرینی شهری اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران اضافه کرد: توزیع برق تا سال ۹۱ می‌توانست در این بخش کمک کند، البته تأمین برق مشترکان تا پشت کنتور به عهده این مجموع است اما در حال حاضر با توجه به افزایش هزینه‌ها تصمیم‌گیری در ارتباط با تکمیل این پروژه برعهده متولیان این شرکت است.

 

این مسؤول خاطرنشان کرد: برای تأمین برق مسکن مهر اجاکسر توزیع برق و شرکت تعاونی باید با همدیگر نسبت به حل این مسئله اقدام کنند.

 

جوادیان اضافه کرد: موضوع تأمین برق این پروژه باید در جلسه شورای مسکن مهر بابلسر توسط فرماندار مطرح و اداره تعاون این شهرستان در این حوزه ورود پیدا کند.

 

وی درباره تسهیلات بانکی این پروژه گفت: بانک مسکن تسهیلات بانکی این پروژه را از ۲۰ میلیون تومان به ۴۰ میلیون رسانده و در حال حاضر بخش اندکی از تسهیلات باقی مانده است.

 

رئیس اداره مطالعات مسکن و مهندسی بازآفرینی شهری اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران در ارتباط با دغدغه برخی از مخاطبان که نسبت به نحوه ساخت به لحاظ فنی گلایه داشتند، عنوان کرد: نظارت بر ساخت مسکن مهر اجاکسر را از برنامه‌های نظام مهندسی است و این سازمان باید پاسخگو باشد.

برای بررسی بیشتر و دریافت نتیجه موضوع به کامران اصغری مدیرکل کار،تعاون و رفاه اجتماعی رسید و قول داد که موضوع را در اسرع وقت پیگیری می‌کند.

در پیگیری مجدد خبرنگار فارس از اصغری اعلام کرد که بررسی‌های اولیه توسط بخش حقوقی اداره کل انجام شده و مقرر شد که برای بررسی و پیگیری‌های بیشتر آخر هفته از نزدیک پروژه را مورد بررسی قرار دهد.

نتیجه بازدید مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی از این رسانه منتشر می‌شود.

به گزارش فارس، سوژه مردمی مشکلات مردم در پروژه اجاکسر بابلسر تحت عنوان مسکن مهر اجاکسر بابلسر را دریایبد در سامانه فارس من ثبت شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار