تجهیز تمام پایگاه‌های اورژانس تبریز به آمبولانس‌های جدید و تجهیز بیمارستان امام رضا(ع) به پد هلی‌کوپتر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه تمام بیمارستان‌های استان دارای پد هلی‌کوپتر هستند، گفت: بیمارستان امام رضا(ع) تبریز به عنوان بیمارستان مرجع نیز باید هر چه سریع‌تر مجهز به پد هلی‌کوپتر شود.
کد خبر: ۷۱۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱ 04 August 2015

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز ، محمدحسین صومی بعد از ظهر  دو شنبه در جلسه اولین سالگرد تاسیس و تشکیل اورژانس هوایی در آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: باید نسبت به رفع این مشکل هر چه سریع‌تر اقدام شود تا برای انتقال بیمار به تبریز زمان زیادی را از دست ندهیم.

وی با بیان اینکه بهبود جامعه جز در کنار هم قرار گرفتن محقق نمی‌شود، تصریح کرد: هوانیروز در بحث اورژانس هوایی به خوبی همکاری داشته و در حال حاضر فضای استان تحت سیطره هوانیروز است.

صومی از تجهیز تمام پایگاه‌های اورژانس تبریز به آمبولانس‌های جدید خبر داد و افزود: بر این اساس بیش از 100 دستگاه آمبولانس در 115 برای نخستین بار در تبریز فعال خواهند بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به هزینه‌های استفاده از اورژانس‌ برای بیماران گفت: بر خلاف تصور عمومی ارائه این خدمات رایگان است.

صومی ادامه داد: تمام خدمات پیش بیمارستانی از همان لحظه نخست حمل بیمار، هزینه دارو، رساندن بیمار به بیمارستان رایگان است و به هیچ عنوان از بیمار هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار