بزودی راه‌آهن قزوین به رشت افتتاح می‌شود

کد خبر: ۷۱۵۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹ 16 February 2019

تابناک / داود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگارفارس در قزوین اظهار کرد: در مدت 40 سال که از انقلاب اسلامی گذشته خدمات بسیار مثبت و ارزنده‌ای در حوزه‌های مختلف به مردم ارائه شده، البته کاستی‌ها و نارسایی‌هایی هم بوده ولی نباید این خدمات را نادیده گرفت.

وی ابراز کرد: امروز مردم از جهت معیشت، اشتغال و اقتصادی در مضیقه هستند و وظیفه مسوولان است که در رفع مشکلات آنها اقدامات موثری را انجام دهند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در طول انقلاب اسلامی برای برقراری عدالت اجتماعی زیرساخت‌های خوبی در آب، برق، گاز و آب صورت گرفته و خدمات عمومی به مردم در نقاط مختلف کشور حتی در دورترین روستاها ارائه شده است.

این مسؤول یادآور شد: در حوزه راه‌های اتوبانی وضعیت خوبی وجود دارد و احداث راه‌های جدید از الموت شرقی به تنکابن و الموت غربی به گیلان از اقدامات مثبت در طول 40 سال انقلاب بوده است.

محمدی خاطرنشان کرد: در حوزه بهداشت نیز پیشرفت خوبی داشتیم و به هیچ عنوان قابل مقایسه با قبل از انقلاب اسلامی نیست.

وی ابراز کرد: بزودی راه‌آهن قزوین به رشت قبل از پایان سال جاری افتتاح می‌شود و مردم از خدمات این حمل و نقل استفاده خواهند کرد.

این مسؤول با بیان اینکه بهره‌مندی از راه و خطوط جاده‌ای مناسب از دستاوردهای انقلاب است، اظهار کرد: همچنین راه‌آهن قزوین به تهران و قزوین به زنجان دو خطی می‌شود تا مردم راحتر جابه‌جا شوند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همچنین در ایجاد فضاهای رشته‌های مختلف ورزشی و در عرصه علم و دانش مانند نانوتکنولوژی، بیوتکنولوژی، علوم ماهواره‌ای، دانش هسته‌ای و فناوری‌های سایبری پیشرفت‌های خوبی داشته و با رشد 7 هزار برابری مواجه بوده است.

وی ابراز کرد: کشور ما در حوزه‌های دیگر نسبت به قبل از انقلاب اسلامی نیز 10 تا 7 هزار برابر رشد داشته که رسانه‌ها باید در بیان این دستاوردها همت کنند.

این مسؤول یادآور شد: امروز با توجه به مشکلات موجود و اشکالاتی که متوجه برخی از مدیران است باعث شده اعتماد مردم به عملکرد مسوولان آسیب ببیند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این مشکل متوجه برخی از مدیران است و بیشتر مسوولان انقلاب خدوم، صادق و پاکدست هستند و نباید بدرفتاری‌های آنها را به همه نسبت داد.

محمدی با بیان اینکه یکی از رسالت‌های رسانه‌ها پمپاژ امید و از بین بردن یاس و ناامیدی در جامعه است، بیان کرد: سیاه‌نمایی‌هایی که امروز وجود دارد، رسانه‌ها می‌توانند در تنویر افکار عمومی و ایجاد اعتماد بین مردم و مسوولان نقش برجسته‌ای داشته باشند.

وی ابراز کرد: اکنون عصر انفجار اطلاعات است و  در این راستا رسانه‌ها می‌توانند در آگاه کردن مردم نسبت به عملکرد مسوولان و نقشه‌های شوم دشمنان نقش برجسته‌ای را ایفا کنند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد خبرگزاری فارس استان قزوین خاطرنشان کرد: این رسانه با اطلاع‌رسانی به موقع، سریع همراه با رعایت امانت در انتقال اخبار عملکرد مطلوبی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار