اطلاعیه نیروی انتظامی آذربایجان شرقی به تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه

نیروی انتظامی آذربایجان شرقی همزمان با فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال در راستای کاهش صدمات و خسارات، حفظ نظم و امنیت جامعه به تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه و سایت‌هایی که طرز ساخت را آموزش می‌دهند، اطلاعیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۷۲۱۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵ 04 March 2019
در این اطلاعیه آمده است، افرادی که در زمینه طراحی و ایجاد سایت و یا وبلاگ به جهت تبلیغ ، فروش و آموزش ساخت بمب های دست ساز و مواد محترقه در فضای مجازی فعالیت دارند، توسط پلیس فتا شناسایی و به مقام قضایی معرفی خواهند شد. 
در ادامه این اطلاعیه تاکید شده است، دسترسی کودکان و نوجوانان به اینترنت باعث خواهد شد  تا این افراد بدون توجه به تبعات و عواقب این امر در خانه بدون حضور والدین اقدام به ساخت مواد محترقه نمایند که در پی کوچکترین اهمال و سهل انگاری انفجاری را بدنبال خواهد داشت و صدمات بدنی جبران ناپذیر و خسارت مادی به همراه دارد.
 
در پایان این اطلاعیه آمده است؛ با توجه به خطرات آموزش ساخت مواد محترقه و منفجره از  هموطنان  و کاربران درخواست کرد ضمن نظارت و مراقبت از فرزندان در صورت مشاهده سایت‌ها و کانال‌های شبکه‌های اجتماعی که ساخت مواد محترقه و منفجره را آموزش می‌دهند و یا تبلیغ فروش مینمایند از طریق فوریت های پلیسی (110) موضوع را به پلیس اطلاع رسانی کنند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار